Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌ اول نمازجمعه این هفته تهران با تسلیت سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) گفت: ایشان مظهر عدالت آفاقی بودند. از امام سوال می‌کنند برخی از پیروان اهل بیت اختلافی دارند آیا حق دارند به نزد قاضی ظالم و حاکمی که حکومت او مشروع نیست مراجعه کنند؟ حضرت فرمودند مراجعه به آنان مراجعه به طاغوت است و اگر شخصی اموال خود را از قبل حاکم ظالم دریافت کند آن مال حرام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبادا به طاغوت و سلاطین ظلم مراجعه کنید، مراجعه شما تایید آنهاست. باید در برابر آن ها بایستید.

امام جمعه موقت تهران تاکید کرد: انقلاب در چهله اول و در گام نخست به دلیل مبانی حیات بخش اسلام و امت صالح و امامت و رهبری مبتنی بر آموزه های اسلامی در این قله اقتدار قرار گرفت و در گام دوم همین مسیر، مسیر راه است و تمدن سازی در این مسیر معنا پیدا می‌کند. دستان قدرتمند بر آمده از آستین اسلام در یمن و لبنان و سوریه و سراسر عالم اسلام دستاورد رهبری فقیه، عادل، صالح و شجاع و مدیر و مدبر است.

ابوترابی فرد با اشاره به شهادت سید محمد بهشتی و یاران فداکار امام گفت: توصیه به تقوا متوجه مسئولان و کسانی هم هست که در مسئولیت‌های خطیر قرار دارند ما باید در این مسیر پیشگام و پیشرو باشیم چون این مسیر اقتدار است.

وی با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: با منطق حراست از عدالت و حقوق عامه و برخورد قاطع با مفسد در درون نهاد قوه و بیرون از آن راه برای تداوم راه شهدا هموار می‌شود. حراست از این نهاد در سایه برخورد با عناصر نامطلوب است.

امام جمعه موقت تهران در خطبه دوم نمازجمعه این هفته تهران تصریح کرد: در روزهایی که دولتمردان آمریکا قوانین و مقررات و معاهدات بین‌المللی را زیر پا نهاده و در مقام بی اعتبار کردن ساز و کارهای شناخته شده و بین‌المللی برای صلح و امنیت گام بر می دارند، تحریم‌های وقیحانه دولت آمریکا، دستگاه حاکمه این کشور را در وضعیت یک یاغی ماجراجوی بین‌المللی قرار داده است. دقیقا در این روزها شاهد حلقه‌های به هم پیوسته از پیروزی های الهام بخش امت اسلام و جبهه مقاومت هستیم.

خطیب نمازجمعه این هفته تهران خاطرنشان کرد: مواضع قاطع و مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در رابطه با پیام رئیس‌جمهور آمریکا، وحدت و انسجام تحسین برانگیز تمامی گروه‌ها و احزاب سیاسی فلسطینی و دولت‌ها و ملت‌های انقلابی جهان اسلام دربرابر خیال پردازی رئیس جمهور آمریکا و توطئه محکوم به شکست نشست میامی، رهگیری و انهدام پیشرفته ترین و پیچیده ترین و رادار گزیر ترین پرنده جاسوسی ارتش آمریکا توسط شبکه پدافند هوایی ارتش و موشک هوافضای سبزپوشان متعهد و متخصص و شجاع، حکایت از شرایط ویژه‌ای دارد و حکایت از راهبرد قطعی جمهوری اسلامی ایران در مقاومت و فروپاشی اراده متزلزل دشمن است.

ادامه دارد...

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ابوترابی فرد نمازجمعه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۱۸۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پرحجم اما روان است

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودرو‌ها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیر‌های غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین، اما روان در سطح پایتخت بودیم. 
 
وی ادامه داد: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه بابایی – در مسیر شرق به غرب تا مقطع نیروی زمینی، آزادراه تهران کرج در مسیر غرب به شرق تا مقطع پل آزادگان بدون مشکل و روان، شهید سلیمانی - صیاد، بابایی مسیر شرق به غرب – نیروی زمینی، زین الدین– روی پل امام علی (ع)، علامه – شقایق در حال حرکت، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم و بدون مشکل ترافیکی هستند.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیرغرب به شرق از شهیدان به دلیل نقص معبر پر تراکم و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت  هستند.
 
وی گفت: همکاران بنده در معابر حضور دارند و اجازه تغییر مسیر‌های ناگهانی را به رانندگان مانند آزادی - شهیدان نمی‌دهند. اگر خودرویی در اثر تغییر مسیر ناگهانی با خودروی دیگر برخورد نماید باعث تصادف خسارتی و نهایتا تصادف جرحی ساده می‌شود ولی اگر با یک موتورسیکلت برخورد صورت گیرد، ممکن است باعث فوت راکب موتورسیکلت شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • تداوم بیمه رایگان دهک‌های یک تا ۵
  • بارش باران و جاری شدن سیلاب ۴ نفر را در مرودشت اسیر مرگ کرد
  • مسیر افزایش طول عمر دندان هموار شد/ تبدیل دندان پوسیده به دندان سالم
  • مرجعیت علمی امام صادق (ع) انحراف را به حداقل رساند
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • واکنش قاضی‌عسکر به اتفاقات دانشگاه‌های آمریکا
  • قوه قضاییه در مبارزه با فساد هیچ تبعیضی قائل نمی شود