Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@06:05:17 GMT

۲۴ ساعت پایانی مالکیت استقلال روی پاتوسی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۲۹۰۳۳

۲۴ ساعت پایانی مالکیت استقلال روی پاتوسی

استقلالی ها تا پایان روز برای نهایی کردن انتقال پاتوسی فرصت دارند.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه استقلال طبق قراردادی که با کیپ تاون آفریقای جنوبی و پاتوسی در زمستان سال گذشته به امضا رساند تا پایان ماه ژوئن(امروز) فرصت دارد تا با پرداخت بند خرید این بازیکن به رقم توافق شده که نزدیک به 350 هزار دلار است برای خرید پاتوسی اقدام کند و در صورتیکه این رقم را پرداخت کند، ستاره نیم فصل دوم فوتبال ایران بی چون و چرا برای استقلال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


با این حال آبی ها برای تامین این رقم و البته پرداخت آن با مشکل رو به رو هستند و امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه طی روزهای گذشته تلاش هایی برای پرداخت آن از طریق کانال های مختلف انجام داده اما هیچ اتفاق مثبتی تا به امروز رخ نداده است.


استقلال بر اساس قرارداد با پاتوسی تا پایان امروز فرصت دارد تا این بازیکن را جذب کند اما هنوز این اتفاق رخ نداده و اگر این اتفاق تا امروز رخ ندهد، پاتوسی در اختیار استقلال نخواهد بود و آبی ها باید برای جذب او دوباره رضایت کیپ تاون راجذب کنند.

آیاندا پاتوسی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها آیاندا پاتوسی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۲۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!

محمدرضا مهرانپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اینکه پیکان با دو شکست متوالی مقابل شمس آذر قزوین و آلومینیوم اراک موقعیت خود را برای بقا در لیگ برتر به خطر انداخت، اظهار کرد: بازی‌ها حساس شده و ما با تیم‌های در منطقه سقوط فاصله کمی داریم. روی اتفاقات گل خوریم و بازی‌ها را برابر شمس آذر و آلومینیوم واگذار کردیم. از آن شرایط خوبی که با بازیکنان جوان‌مان ایجاد کرده بودیم نتوانستیم استفاده کنیم.  

داوران ما با شرف و پاک هستند

وی ادامه داد: الان کمیته انضباطی به شکلی برخورد می‌کند که نمی‌توانید یک‌سری چیز‌ها را بگویید. می‌گویند فقط می‌توانید تعریف کنید، ایراد‌ها را نمی‌توانید بگویید. انتظار ما از کمیته انضباطی و کمیته داوران که همگی پاک، سالم و با شرف هستند این است که دقت بیشتری کنند، چون سرنوشت تیم‌ها و زحماتی که در یک فصل کشیده‌اند با تصمیمات اشتباه سهوی به مشکل نخورد. تیمی که در صدر جدول است برای قهرمانی می‌جنگد و تیم‌هایی که در پایین جدول هستند برای بقا می‌جنگند. همه تیم‌ها برای رسیدن به هدف‌شان دقت و تمرکز خود را بالا می‌برند و خواهش ما از داوران هم بالا بردن دقت است تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

شناخت خوبی از ذوب‌آهن داریم 

مربی تیم پیکان در مورد اینکه تیمش در چهار هفته پایانی با ذوب‌آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی دارد، گفت: ما بازی به بازی جلو می‌رویم و شرایط تیم به گونه‌ای است که برای هر بازی می‌توانیم تاکتیک‌های متفاوتی داشته باشیم. چون بازیکنان خیلی خوبی داریم و آنها کمک می‌کنند تا در چند مدل بازی کردن از این نفرات استفاده کنیم. ذوب‌آهن تیم بسیار خوب و با کیفیتی است که در آستانه امتیاز گرفتن از استقلال بود. دور رفت هم با این تیم آماده بازی کردیم. شناخت خوبی از این حریف داریم و می‌رویم تا در اصفهان نتیجه خوبی بگیریم.  

ان‌شاءالله بازی با استقلال تشریفاتی می‌شود

مهرانپور در مورد اینکه حضور او به عنوان مربی و رضا عنایتی در پست سرمربی تیم پیکان، برای هفته پایانی لیگ برتر و بازی مقابل استقلال ایجاد شائبه کرده، تصریح کرد: بنده و رضا عنایتی از خانواده استقلال هستیم، اما این موضوع هیچ تأثیری در کارمان ندارد. چون با باشگاه پیکان قرارداد داریم و پولی که از این باشگاه می‌گیریم باید حلال باشد. شرایط تماشاگران استقلال و وضعیت این تیم را در جدول می‌دانیم، ان‌شاءالله تا هفته پایانی قهرمانی استقلال در لیگ برتر مسجل می‌شود و بازی ما با همدیگر جنبه تشریفاتی پیدا می‌کند. در غیر این صورت هم با تمام توان برابر استقلال بازی می‌کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهرانپور: باید پول حلال از پیکان بگیریم/ امیدوارم بازی با استقلال تشریفاتی شود!
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • ساعت پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن‌ از تلویزیون + شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان‌ + پخش آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۷‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • برد پُرگل چلسی و برتری دقایق پایانی برایتون برابر استون‌ویلا
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین راهکار انتخاب می‌شود
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟