Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان فاروج گفت: شناسایی واحدهای صنفی بدون پروانه کسب، یکی از گام ها در مسیر بهبود شرایط بازار است که با استفاده از ابزار مالیاتی این رویکرد در دستور کار قرار گرفته است.

احسان افتخاری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج بیان داشت: یکی از برنامه های گشت مشترک اتاق اصناف و اماکن شهرستان در سه ماهه اول سال، شناسایی صنوف فاقد پروانه بوده که بنا به مصوبه جلسه ساماندهی این  صنوف، واحدهای شناسایی شده به اداره امور مالیاتی برای اعمال قوانین مالیاتی و عدم برخورداری از معافیت های مالیاتی ارسال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر صنعت، معدن و تجارت شهرستان فاروج، مجموع واحدهای صنفی فعال در شهرستان را، یک هزارو 416 فقره عنوان کرد و افزود: از این تعداد هزارو 252 واحد دارای پروانه و 164 مورد منقضی شده، 185 مورد در دست اقدام، دو مورد موقت و 40 واحد فاقد پروانه هم شناسایی شده است.

 

وی با اشاره به بازرسی مستمر از 163 انبار  و دو سردخانه در کنار واحدهای صنفی شهرستان گفت: در سه ماهه نخست امسال 48 گشت مشترک هم انجام شده است.

پایان پیام/640

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت شهادت امام صادق ع خطبه های نماز جمعه آمریکا قوه قضائیه امام صادق ع نماز جمعه مجلس تشییع شهدای گمنام خطبه نماز جمعه واحدهای صنفی متخلف پروانه کسب واحدهای صنفی شهرستان فاروج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

 محسن صیادی افزود : تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

 
 

دیگر خبرها

  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • ۲۵۴۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی محلات انجام شد
  • یک کلوپ بازی‌های تصویری به علت تخلف در مشهد پلمب شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد