Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا زینلی، مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه امسال 3 هزار و 300 نفر زائر از استان فارس به سرزمین نور اعزام می‌شوند، گفت: این تعداد زائر در قالب 23 كاروان اعزام خواهند شد.
وی افزود: زائران بیت‌الله‌الحرام از استان فارس از تاریخ اول تا 6 مردادماه امسال به سرزمین وحی اعزام خواهند شد و زمان برگشت آنان نیز در صورت عدم تغییر 3 تا 8 شهریورماه امسال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زینلی با بیان اینكه زائران استان فارس همگی مدینه بعد هستند، گفت: مدت اقامت زائران سرزمین نور در مدینه کوتاه و بین 4 تا 5 روز است.
مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس از زائران خواست تا برای كسب آگاهی‌های لازم در هنگام سفر حج حتماً در كلاس‌های آموزشی قبل از اعزام‌ها شركت كنند.
وی همچنین این نكته را یادآور شد كه امسال كاروان‌های زائران حج استان فارس تحت عنوان «همراه با شهدا، حرم تا حرم» راهی سرزمین نور خواهند شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي زائران حج تمتع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد

ابوذر ضیایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از گذشت هشت روز از شروع عملیات اعزام زائران خانه خدا در سایر فرودگاه‌های کشور، امروز سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه اولین گروه از زائرین حج عمره در استانهای اصفهان و چهارمحال و بختیاری از این فرودگاه به مقصد مدینه منوره اعزام شدند.

وی افزود : اعزام تعداد 255 زائر عمره مفرده از فرودگاه اصفهان در قالب ۳ کاروان 85 نفری و توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر در ساعت 17 انجام شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان گفت: این زائران پس از ۹ سال وقفه در اعزام به حج عمره اعزام شدند.
با اشاره به تاریخ بازگشت زائران اعزامی در روز بیست و یکم اردیبهشت ماه تصریح کرد: همه تمهیدات لازم برای انجام عملیات اعزام و بازگشت زائران حج عمره در فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان پیش بینی و در حال اجرا است.

کد خبر 6093448

دیگر خبرها

  • زائران آماده اعزام به سرزمین وحی / اعزام زائران خراسان شمالی اواخر اردیبهشت انجام می‌شود
  • اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»
  • کاروان زائران حج عمره از اصفهان اعزام شد
  • اعزام زائران خانه خدا پس از ۹ سال انتظار از فرودگاه اصفهان
  • آغاز اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد
  • اعزام راهیان نور غرب از اول مرداد آغاز می‌شود
  • حنجره خود را در کرسی های تلاوت قرآن در سرزمین وحی، وقف خدا کنید
  • اعزام ۲۵۵ زائر از فرودگاه بندرعباس به سرزمین وحی
  • عزیمت ۳ کاروان از مازندران به عمره مفرده
  • اجرای نمادین مناسک حج تمتع در سیستان و بلوچستان