Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاروان زیر سایه خورشید با حضور خدام رضوی در روز ۲۰ تیرماه وارد شهرستان هرسین می‌شوند. ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۴ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، همزمان با آغاز دهه کرامت سفیران و خادمان کریم اهلبیت (ع) در قالب کاروان زیر سایه خورشید در روز پنجشنبه 20 تیرماه وارد شهرستان هرسین می‌شوند و مردم خون‌گرم هرسین در انتظار هستند که با قربانی‌کردن گوسفند به استقبال از پرچم امام رضا(ع) بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خادمان کاروان زیر سایه خورشید با اجرای ویژه مراسم دهه کرامت و حمل پرچم مطهر آستان قدس رضوی هر ساله با ورود به استان‌های مختلف مورد استقبال بی‌نظیر اهالی این مناطق قرار می‌گیرند.

خادمان آستان قدس رضوی همزمان با سراسر کشور در قالب ویژه برنامه کاروان زیر سایه خورشید به کرمانشاه می‌آیند تا پیام وحدت و یکپارچگی را در جهان و بین مسلمانان طنین‌انداز کنند.

مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان کرمانشاه گفت: ما ایرانیان هر چه داریم از برکت وجود امام رضا(ع)و حضرت معصومه(س) است و دهه کرامت بهترین فرصت برای ادای دین به این دو بزرگوار است.

سیدجعفر امامیان با بیان اینکه 230 نقطه از استان کرمانشاه میزبان کاروان زیرسایه خورشید می‌شود افزود: در دهه کرامت سرزمین حماسه‌سازان میزبان خدام بارگاه حرم رضوی است.

آیین متبرک‌سازی پرچم‌های زیر سایه خورشید به ضریح حضرت رضا(ع) + تصاویرجشن‌های زیر سایه خورشید سبب برکت در کرمانشاه می‌شودجشن‌های «زیر سایه خورشید» در جهت وحدت شیعه و سنی برگزار می‌شود

وی با اشاره به اینکه ورود کاروان زیرسایه خورشید یک حال و فضای معنوی در سراسر استان برای عاشقان اهل‌بیت(ع) به وجود می‌آورد عنوان کرد: در سال‌های گذشته مردم با تمام وجود و احساس و به زیبایی تمام از این کاروان‌ها استقبال کردند و‌ در برخی از مسیر شهرها و روستاییان با گریه کاروان را متوقف و گوسفند قربانی می‌کردند و افتخار می‌کردند که یک روز امام رضایی و پربرکت داشته باشند.

وی با بیان اینکه حرکت کاروان زیرسایه خورشید در این سال‌ها خوشبختانه توانست یک موج عظیم معنوی، الهی و انسانی در سراسر کشور به وجود آورد بیان کرد: در این رابطه می‌توان گفت که بعد از حماسه عظیم راهپیمایی اربعین این حرکت کاروان زیرسایه خورشید به عنوان یک رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی در حال رخ دادن است.

انتهای پیام/ ز

R41380/P/S6,68/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۳۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمانشاه ، ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان کرمانشاه در سالن شهدای دولت استانداری انجام شد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دریافت فیلم

دیگر خبرها

  • وزیر ورزش با استقبال سفیر ایران و تاج وارد تایلند شد
  • نخستین گروه عمره‌گزاران ایرانی وارد مکه شدند
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۷ اردیبهشت
  • حجاج ابهری و خدابنده‌ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • اعزام ۲ کاروان ۸۵ نفره از کرمانشاه به حج عمره