Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالسلام معروفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم دو و میدانی دختران استان از ۲ ماه قبل تمرینات آماده سازی خود را در ارومیه آغاز کرد و با پنج ورزشکار به سرپرستی زیبا نجفی و مربیگری زهرا هاشم زاده فروزان به مسابقات قهرمانی کشور که در اردبیل در حال برگزاری است اعزام شد.

وی بیان کرد: «فاطمه پوراسماعیل، شادیه شیخ کانلوی میلان، کوثر پاکپور، ندا پادوزاده و فاطمه سیدتاج پور ورزشکاران حاضر استان در این مسابقات هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مسابقات در مواد ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۸۰۰ متر و ۱۵۰۰ متر، ۱۰۰۰۰ متر، پرتاب وزنه و پرش طول، پرش ارتفاع و پرتاب نیزه در حال برگزاری است.

سرپرست هیات ورزش‌های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: با توجه به استقبال ورزشکاران برنامه ریزی های لازم در راستای اجرای طرح استعدادیابی و آموزش دختران در بخش ورزش دو و میدانی در دستور کار هیأت قرار گرفت و این امر موجب کشف استعدادهای جدید و ناشناخته در این حوزه می‌شود.

معروفی افزود: نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی دو و میدانی ناشنوایان گرامیداشت روز جهانی المپیک با حضور ۱۱۹ ورزشکار از ۱۹ استان در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی تختی اردبیل پیگیری می‌شود.

۷۱۵۶/‏۷۱۲۹

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۴۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تپانچه در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- دنیا ارشدنیا از آذربایجان غربی ۲- اسرا رمضانی از آذربایجان غربی ۳- هانیه یزدان‌جو از فارس   علی کلاتی، سرمربی تیم نوجوانان و جوانان تپانچه فینال این رقابت‌ها را از نزدیک مشاهده کرد.

دیگر خبرها

  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • وقوع حادثه ترافیکی دوم در محور پیرانشهر - نقده در کمتر از ۳ ساعت
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • قهرمانی میاندوآب درمسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد