Web Analytics Made Easy - Statcounter

با برگزاری مراسم اختتامیه، برگزیدگان نخستین جشنواره قلم انقلابی زنجان معرفی شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا،اولین جشنواره قلم انقلابی در بهمن ماه سال گذشته آغاز به کار کرد و امروز مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور اهالی رسانه و مسئولان زنجانی برگزار شد.
این جشنواره با رویکرد‌های اصلی بزرگداشت چهل سالگی پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین رسالت انقلابی رسانه‌ها مکتوب و مجازی با محور‌های مطالبه گری و عملیاتی شدن مطالبات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تبیین مکتب فکری امام با قرائت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مختصات و شاخصه‌های اسلام ناب محمدی در تقابل با اسلام آمریکایی، شاخصه‌های انقلابی گری از نگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین کارنامه سیاه شیطان بزرگ در ایران، اسلام انقلابی و انقلاب اسلامی از منظر حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، انقلاب اسلامی افتخار به گذشته و امید به آینده و انقلاب اسلامی و سند الگوی ایرانی اسلامی پیشرفت از دیگر محورهای این جشنواره بود.
داوری آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره ۱۵ تا ۱۹ فروردین سال جاری برگزار شد.

*راه اندازی واحد رسانه سازمان تبلیغات اسلامی زنجان

"حجت الاسلام مسعود صفی یاری" مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در این مراسم، اظهارداشت: به مناسبت سالگرد تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی سلسله نشست هایی به منظور تبیین گام دوم انقلاب اسلامی در استان زنجان با حضور اقشار مختلف برگزار می شود.

وی افزود: رویکرد سازمان در دوره جدید مدیریتی کاملا معطوف به گام دوم انقلاب بوده و در برش فضای ماموریتی و راهبردی اقدامات لازم را انجام می دهد.

این مسئول با اشاره به برگزاری حدود ۵۰ نشست از بهمن ماه سال گذشته تا کنون،بیان داشت: این نشست به منظور تبیین نقش رسانه در گام دوم انقلاب اسلامی برگزار شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ادامه داد: کارآمد شدن و عملیاتی کردن گام دوم انقلاب باید مورد توجه قرار گرفته و همگان باید گام های عملیاتی را تعریف کنند.

حجت الاسلام صفی یاری گفت: برنامه های سال جاری تببغات اسلامی منطبق بر گام دوم انقلاب است و برنامه های ماه رمضان نیز در قالب بسته در این راستا تدوین شد.

وی خاطرنشان کرد: واحد رسانه سازمان تبلیغات اسلامی استان زنجان راه اندازی شده است و از دیدگاه های رسانه در برنامه های سازمان استفاده می شود.

این مسئول تصریح کرد: ورود و خروج در گام دوم انقلاب بسیار مفصل است هر فراز از این گام دوم دارای عمق بالایی است که باید برای هر فراز جلسات و نشست های متعددی را می طلبد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: دولت اسلامی یکی از تاکیدات گام دوم انقلاب اسلامی است که باید همگان به ویژه رسانه به این موضوع توجه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره آب و رسانه استان سمنان با حضور مدیران آبفا کشور و سمنان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در سالن همایش شهید سردار قاسم سلیمانی شرکت آبفا استان سمنان برگزار شد.

بر اساس نظر هیئت داوران گزارش خبرگزاری مهر استان سمنان به قلم محمد علی عباس نژاد توانست مقام دوم این جشنواره را کسب کند.

این گزارش به مشکلات آبرسانی به شهرستان شاهرود و همچنین مشکلات و معضلات کم آبی و خشکسالی اشاره دارد. سال گذشته و در نخستین دوره جشنواره آب و رسانه نیز مقام اول به خبرگزاری مهر استان سمنان رسیده بود.

گزارش مردم منتظر آبرسانی به شاهرود / روایت وعده‌هایی که عملی نشد مرداد ماه ۱۴۰۲ توسط محمد علی عباس نژاد نگارش و به مسائل مرتبط با کم آبی در شاهرود و تعویق طرح‌های آبرسانی اشاره داشت.

عباس نژاد یکی از باسابقه‌ترین خبرنگاران استان سمنان با بیش از سه دهه کار رسانه‌ای است.

کد خبر 6087818

دیگر خبرها

  • ظرفیت‌ها و فرصت‌های عظیم موجود در استان فارس معرفی شود
  • روایت برگزیدگان جشنواره «قهرمان ایران» از عملکرد رسانه ملی
  • فردا جمعه آخرین فرصت شرکت در آزمون نهایی«زندگی با آیه‌ها»
  • گفتگو با رتبه اول مستندنگاری جشنواره پژواک
  • برترین های«آب و رسانه » در استان سمنان تجلیل شدند
  • گزارش خبرگزاری مهر رتبه دوم جشنواره آب و رسانه را کسب کرد
  • معرفی برگزیدگان جشنواره آب و رسانه در سمنان
  • معرفی برگزیدگان «نمایش» و «سرود» جشنواره روستایی رضوی
  • معرفی برگزیدگان جشنواره رادیویی پژواک
  • معرفی برگزیدگان سومین جشنواره پژواک/ وعده معاون صدا برای برگزاری دور چهارم به صورت بین‌المللی