Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: همه دستگاه‌های اجرایی کم و زیاد با کسری منابع مواجه‌اند که امیدواریم در طول سال ‌این کسری‌ها را جبران کنیم در غیر این صورت مدیران باید به ائمه اطهار(ع) متوسل شوند. ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مجید پور‌عیسی شامگاه یکشنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه خراسان جنوبی اظهار داشت: از سال گذشته تاکنون 181 میلیارد تومان منابع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان هنوز جذب نشده است لذا در 72 ساعت آینده مسئولان ذی‌ربط این اعتبارات را تعیین تکلیف و جذب کنند چرا که ‌یکی از منابع درآمدی دولت فروش اموال مازاد و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی افزود: علی‌رغم اعتبارات توزیع شده‌ اعتباری نیز، 37 هزار و 393 میلیون ریال بابت تامین پاداش پایان خدمت و مانده مرخصی بازنشستگان دستگاه‌های اجرایی استان و یک درصد پژوهش دستگاه‌های اجرایی تبصره 9 قانون بودجه 98 کشور و سایر هزینه‌های پیش‌بینی نشده در سال جاری لحاظ شده است.

پور‌عیسی با بیان اینکه سهم هر شهرستان از اعتبارات تملک دارایی مشخص شده است، تصریح کرد: در سطح کشور با سیاست‌های انقباضی رو‌به‌رو هستیم و دولت در تلاش است حقوق را تامین کند اما در خصوص هزینه‌های رفاهی با مقداری تبعیض مواجه هستیم.

دولت کسری بودجه را از مردم می‌گیردجبران 63 هزار میلیارد تومان از کسری بودجه با صرفه جویی 5 درصدی شرکت های دولتیسازمان برنامه و بودجه: پرکردن شکاف درآمد و هزینه دولت با واگذاری‌ها کسری بودجه نیست

وی با بیان اینکه نباید تبعیض‌ها را در دستگاه‌های اجرایی داشته باشیم ادامه داد: امیدواریم با تدبیر بخشی از این هزینه‌ها را از طریق مازاد درآمد با کسری جبران کنیم و به دنبال این هستیم دستگاه‌های اجرایی کمترین مشکل را داشته باشند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین 3 میلیارد تومان از اعتبارات ملی قرار شده در سطح شهرستان‌ها با توجه به پروژه‌های ملی توزیع و توازن شهرستانی را سعی کردیم رعایت کنیم.

پور‌عیسی اظهار کرد: همه دستگاه‌های اجرایی کم و زیاد با کسری منابع مواجه‌اند و امیدواریم در طول سال با منابعی که می‌آید بخشی از این کسری‌ها را جبران کنیم در غیر این صورت مدیران باید به ائمه اطهار(ع) متوسل شوند.

وی افزود: تاکنون نیز 630 میلیارد تومان اعتبار ابلاغی در استان وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود اعتبارات استانی امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته و به بیش از 750 میلیارد تومان برسد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیران باید چانه‌زنی کنند و اعتبارات را از مرکز بگیرند گفت: اعتبارات تملک سال گذشته 712 میلیارد تومان بوده که حدود 400 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۳۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز یکشنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به بازدید سرزده از دستگاه‌های اجرایی استان، اظهار داشت: در این بازدیدها به شکل مستقیم و بی‌واسطه شنونده مسائل و مشکلات مراجعان از زبان خودشان خواهیم بود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و کارکنان آنها باید به بهترین شکل ممکن پاسخگوی مراجعان و شهروندان باشند هیچ‌گونه کم‌کاری و اهمال در این زمینه قابل‌قبول و پذیرفتنی نیست.

استاندار لرستان، گفت: بازدید از دستگاه‌های اجرایی استان به شکل کاملاً سرزده و حتی بدون اطلاع مدیران انجام می‌شود.

بر اساس این گزارش امروز استاندار لرستان به‌صورت سرزده از اداره کل صنعت، معدن و تجارت و سازمان جهاد کشاورزی استان بازدید کرد.

شفقت در این بازدیدها با جمعی از مراجعه‌کنندگان به گفتگو پرداخت و موضوعات و موارد مطرح شده را مورد پیگیری قرارداد.

وی همچنین با کارکنان این دو دستگاه دیدار و روند فعالیت و ارائه خدمات به مردم را از نزدیک نظارت کرد و حسب مورد دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار لرستان در این بازدیدها با تشکر از مدیران دو دستگاه و روند مطلوب ارائه خدمات به مراجعه‌کنندگان گفت: امیدواریم این دو دستگاه با ارائه برنامه‌های بهتر در جهش تولید نقش بسزایی داشته باشند.

کد خبر 6091365

دیگر خبرها

  • تعاملات مدیران دستگاه‌های اجرایی با اعضای شوراها افزایش یابد
  • بازدید سرزده استاندار از دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • فرهنگ و هنر در بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳
  • بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور در بخش فرهنگ و هنر
  • رشد اعتبارات هزینه‌ای عمومی دستگاه‌های فرهنگی متناسب با مأموریت‌های آنها بوده است
  • ابلاغ برنامه‌ ارتقای بهره‌وری دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • ابلاغ برنامه‌های ارتقای بهره‌وری به دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی
  • فروش ۷۰ میلیارد تومانی املاک مازاد دستگاه‌های اجرایی استان کرمان