Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@04:11:59 GMT

۱۲۵ تن کاغذ بین نشریات کشور توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۴۱۵۸۷

۱۲۵ تن کاغذ بین نشریات کشور توزیع شد

بنابر اعلام کمیته توزیع کاغذ مطبوعات، ۱۲۵ تن کاغذ روزنامه‌ای بین نشریات کشور که عمدتا هفته‌نامه‌ها و ماهنامه‌های استانی و منطقه‎ای بودند، توزیع شد.

در ششمین جلسه کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با توجه به موجودی برخی واردکنندگان کاغذ و بررسی درخواست‌ نشریات و بر اساس اولویت‌های اعلامی، تخصیص ۱۲۵ تن کاغذ، نهایی و روند اجرایی آن با ارسال پیامک به مدیران مسئول این رسانه‌ها، از تاریخ پنجم تیر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه توسط شرکت نگارگستر و به قیمت کیلویی ۵۱۵۰ تومان در حال توزیع است. طبق اعلام کمیته توزیع کاغذ معاونت مطبوعاتی ۳۰۰ تن کاغذ دیگر هم تا پایان همین هفته بین مطبوعات توزیع می‌شود. همچنین طی روزهای آتی میزان بیشتری کاغذ توزیع می‌شود که جزئیات آن اطلاع رسانی خواهد شد.

مطابق گذشته، این فهرست‌ها با هدف شفاف‌سازی و دسترسی آزاد به اطلاعات، در وبسایت معاونت مطبوعاتی منتشر خواهد شد.
کمیته توزیع کاغذ مطبوعات با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف توزیع مناسب و شفاف کاغذ مطبوعات، سرعت بخشی به مسیر ورود کاغذ به کشور و همزمان توزیع درست آن، رسیدگی به وضعیت رسانه‌هایی که به دلیل کمبود کاغذ اختلالی در انتشار آن‌ها ایجاد شده و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها برای کمک به وضعیت بازار کاغذ با توجه به تاکیدات رئیس جمهور، معاون اول رئیس جمهور و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شده است./خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، حکم‌ صادره از سوی کیومرث هاشمی به شرح زیر است:

جناب آقای علیرضا پسندیده

نظر به تعهد و تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان «رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش وجوانان» منصوب می‌شوید تا ضمن تشکیل جلسات لازم با حضور اعضاء، نسبت به تدوین آیین‌نامه مربوطه وعملیاتی شدن برنامه‌های کمیته مستندسازی اقدام لازم را به عمل آورید.

امید است با اتکال به خداوند منان و بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در انجام وظایف محوله موفق ومؤید باشید.

کد خبر 6090149

دیگر خبرها

  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۹ اردیبهشت
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • رصد مطبوعات و خبرگزاری‌های فارس، ۸ اردیبهشت
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • کمرنگ‌شدن نشریات تخصصی نوجوانان از عوامل افت شعر نوجوانان است
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • مسؤولان به وضعیت راه‌های نامطلوب استان بوشهر رسیدگی کنند
  • جبهه ارزشی مطبوعات و رسانه در جنگ با رسانه های ملحد پیروز است
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟