Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جدید سپاهان می خواهد با عملکردی خوب در باشگاه خود، نظر سرمربی تیم ملی را جلب کند.

طرفداری- سید محمدرضا حسینی، بازیکن سابق ذوب آهن از خریدهای جدید سپاهان در نقل و انتقالات تابستان بوده است.

به گزارش فارس، او در مورد اینکه چه چیزی باعث شد تا با وجود پیشنهادهای زیادی که داشت سپاهان را انتخاب کند، اظهار داشت:

بعد از 4 سال بازی در ذوب‌آهن قراردادم تمام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشنهادهای خوبی از تیم‌های خوب ایران به دستم رسید. یکی دو پیشنهاد خارجی هم داشتم که به هر حال عملی نشد. شرایطی داشتم که بیرون رفتن از اصفهان برایم سخت بود. همه جهات را در نظر گرفتم و به این نتیجه رسیدم که سپاهان همه شرایطی که من می‌خواهم را دارد، اینکه امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم بود و من تجربه کار با او را داشتم، یکی از عوامل مهمی بود که سپاهان را انتخاب کردم. ضمن اینکه سپاهان تیم خیلی بزرگ و پرافتخارترین تیم‌ لیگ برتر است، تیم کوچکی نیست که انتخابش سخت باشد و یا نیاز به فکر کردن داشته باشد. در کل همه شرایط را در نظر گرفتم و فکر می‌کنم بهترین گزینه برای من سپاهان بود.

حسینی در مورد شروع تمرینات سپاهان، جو تیم و همچنین اینکه نوع تمرینات برای او راضی کننده است، گفت:

حدود 10 روز است که تمرینات شروع شده  و خیلی منظم و سفت و سخت تمرینات را پیگیری می‌کنیم. کارهای بدنی را زیر نظر سرمربی انجام می‌دهیم. همه بچه‌ها هستند به جز یکی دو بازیکن که ان شالله هر چه زودتر به تیم اضافه می‌شوند. تمرینات خوب و شاداب اما سنگینی را پشت سر می‌گذاریم. بعد از این هفته هم وارد بازی‌های دوستانه و اردو می‌شویم. خدا را شکر تمرینات خوب است و طبق برنامه جلو می‌رویم.

وی در مورد اینکه آیا تمرینات سپاهان که در سه مرحله برگزار می‌شود و بازیکنان باید دو اردو را پشت سر بگذارند برای او پرفشار است‌،‌ گفت:‌

همیشه همه تیم‌ها همین شرایط را در فصل بدنسازی دارند. دوره بدنسازی چون همه تیم‌ها یک دوره پرفشار، سنگین و طولانی‌مدت را پشت سر می‌گذارند برای همه سخت است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم اما در تیم‌های قلعه‌نویی چون او جدیت خاصی را در تمرینات پیش فصل دارد و حساسیت ویژه‌ای روی این مرحله دارد طبیعتا فکر می‌کنم سنگین‌تر از بقیه تیم‌ها باشد. قرار است چند روزی در کردان باشیم و بعد به اردوی خارجی می‌رویم که قطعا برای ما مفید است و آماده می‌شویم که لیگ را از همان بازی اول پرقدرت و خوب شروع کنیم که از همان ابتدا بتوانیم شرایط خوبی را برای سپاهان رقم بزنیم.

 

هافبک سپاهان در پاسخ به این سؤال که آیا با توجه به یارگیری‌های انجام شده امیدوار به قهرمانی در فصل جدید است، گفت:

سپاهان بدون هر بازیکنی خودش یک اسم بزرگ و یک تیم بزرگ است و متکی به بازیکن نیست، اما به هرحال بازیکنان خیلی خوبی امسال جذب تیم شدند و هدف گذاری باشگاه این است که در سه جبهه برای قهرمانی تلاش کند.علاوه بر تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی،‌ان شالله امسال بتوانیم از گروه آسیایی خودمان صعود کنیم که سال بعد هم در مراحل بعدی خوب کار کنیم و به قهرمانی آسیا چشم داشته باشیم. در صحبتی که با مدیرعامل و رئیس هیأت مدیره باشگاه داشتم، متوجه شدم هدف گذاری‌شان برای قهرمانی است. خود قلعه‌نویی هم در هر تیمی بوده همیشه برای قهرمانی تلاش کرده و به جز قهرمانی به چیز دیگری فکر نمی‌کند. ما هم باید ذهنیت‌مان همین طور باشد و همین طور که سرمربی‌مان فکر می‌کند، فکر کنیم. باید از همان روز اول تلاش کنیم که سپاهان بزرگ را در مسیری که همیشه بوده و قهرمان می‌شده پیش ببریم ودل مردم را شاد کنیم.

 

حسینی در مورد اینکه سپاهان بعد از سال‌ها سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورده و او نیز که تجربه بازی در مسابقات قاره‌ای را دارد، اکنون عضوی از این سپاهان است،‌گفت:

سپاهان سال گذشته توانست خیلی خوب در لیگ برتر کار کند و تا لحظه آخر هم در کورس قهرمانی بود و به هر حال در نهایت توانست سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد. شرایط بازی‌های آسیایی کاملا متفاوت از لیگ برتر و جام حذفی است و واقعا دنیای دیگری است، جو آن از فوتبالی که در ایران وجود دارد متفاوت است و می‌توان گفت که چند کلاس از فوتبال ایران بالاتر است. تیم‌های قطری، عربستانی و اماراتی تیم‌های پرقدرتی هستند اما با این حال یارگیری که امسال سپاهان انجام داده نشان می‌دهد بیشتر چشم به بازی‌های آسیایی دارد. در صحبتی که با باشگاه داشتم آنها توجه ویژه‌ای به بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا دارند، ضمن اینکه خود قلعه‌نویی هم چه در لیگ آسیا و چه در لیگ برتر همیشه برای بردن و قهرمان شدن تیم‌هایش را به میدان می‌فرستد. هدف همه ما این است که امسال از گروه صعود کنیم. ان‌شالله با همدلی و حمایت همه مردم و هواداران سپاهان بتوانیم این مسیر سخت را طی کنیم که سال بعد با قدرت بهتر و یک تیم بهتر بتوانیم برای قهرمانی آسیا، بجنگیم.

 

هافبک سپاهان در مورد شرایط خودش در فصل جدید و اینکه آیا با حضور ویلموتس فکر می‌کند می‌تواند صاحب پیراهن تیم ملی شود، گفت:

من طی این چند سال نهایت تلاشم را در لیگ داخلی و آسیایی کردم  که بهترین عملکرد را داشته باشم. آرزویم بوده و هست که بتوانم روزی به تیم ملی دعوت شوم. در دوره کی‌روش این افتخار نصیب من نشد اما امسال امیدوارم که عملکردم را بهتر کنم و تلاشم را بیشتر کنم تا مورد توجه ویلموتس باشم تا بتوانم حداقل در چند اردو دعوت شوم و توانایی‌های خودم را آنجا نشان دهم تا اگر لایق پوشیدن پیراهن تیم ملی بودم بتوانم در خدمت این تیم باشم. واقعا این یکی از آرزوهای من است و امیدوارم این افتخار نصیبم شود. اگر هم نشد همیشه برای تیم ملی کشورم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم همیشه بدرخشد و پرچم ایران بالا باشد.

 

حسینی در پایان گفت:

از هواداران خوب سپاهان که در این مدت من را خیلی مورد لطف و محبت خودشان قرار دادند و باعث دلگرمی من بودند،ممنون هستم و بسیار تشکر می‌کنم.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۳۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا

تیم ملی فوتسال ایران با هدایت وحید شمسایی توانسته با تعداد زیادی از بازیکنان جوان به فینال رقابت‌های جام ملت‌های آسیا صعود کند. بعد از برد ایران مقابل ازبکستان در نیمه‌نهایی امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی فوتبال، برای فوتسالیست‌های ایران پیامی را صادر کرد.

قلعه‌نویی در این پیام ویدئویی ضمن تبریک بابت برد ایران مقابل ازبکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا گفت: «تبریک به فرزندان برومند ایران زمین. به نظر من شما ایرانی بودن را معنا کردید. تیمی هستید که تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی‌دارید.»

او افزود: «نسل تازه‌ای با درایت سرمربی بادانش شما در حال شکل‌گیری است و قهرمانی در آسیا تازه گام ابتدایی برای افتخارات بیشتر و جهانی است. آرزو دارم و اطمینان می‌دهم با همین قدم‌های استوارتان با جام به وطن برمی‌گردید. یاعلی.»

گفتنی است تیم ملی فوتسال ایران روز یکشنبه (فردا) در فینال جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 به وقت تهران به مصاف تایلند می‌رود و برای قهرمانی در قاره کهن تلاش می‌کند.

  منبع:ورزش سه 

دیگر خبرها

  • واکنش سرمربی تیم ملی به قهرمانی فوتسال
  • حمایت ویژه امیر قلعه نویی از شاگردان وحید شمسایی
  • فیلم| تبریک خاص قلعه نویی به بازیکنان تیم ملی فوتسال
  • پیام احساسی قلعه نویی به تیم ملی فوتسال ایران
  • واکنش قلعه‌نویی به صعود تیم ملی به فینال آسیا
  • تبریک خاص قلعه نویی برای بازیکنان تیم ملی فوتسال | ویدئو
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند