Web Analytics Made Easy - Statcounter

رتبه های برتر مسابقات قرآن منطقه چهار گیلان شامل شهرستان‌های لنگرود، رودسر، لاهیجان، املش و سیاهکل اعلام شد.

«محمد مهدی قربانیان»، رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، گفت: چهل و دومین دوره از مسابقات شهرستانی قرآنی کریم منطقه چهار گیلان شامل متسابقین شهرستان‌های لنگرود، رودسر، لاهیجان، املش و سیاهکل در مسجد موقوفه طالبزاده رودسر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان اظهار داشت: در مسابقات قرآنی منطقه چهار، 82 متسابق خواهر و برادر شرکت کردند.

قربانیان با اشاره به نفرات برتر مسابقات قرآنی برادران منطقه چهار گیلان گفت: در رشته حفظ رضا جانی پور از لاهیجان اول و سید محمدحسن موسوی از رودسر دوم شد.

وی افزود: در رشته اذان علی اکبر زراعتی از لنگرود اول، حسن جوانمرد و علیرضا ابراهیمی از لاهیجان دوم و سوم شدند.

قربانیان اعلام کرد: در رشته دعاخوانی سید احمد سید پور و میلاد کوهنورد از لاهیجان و غفار رحیم پور از سیاهکل رتبه‌های برتر را کسب کردند.

وی یادآور شد: در رشته ترتیل سجاد اکباتانی از املش اول، حسین رفیع پور از لاهیجان دوم و محمد جواد علیزاده از املش سوم شدند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در رشته حفظ 10 جز اسماعیل حسن پور و اسماعیل عبادتی از لاهیجان و مهدی بابا خواه از رودسر رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

وی خاطرنشان ساخت: در رشته حفظ 20 جز محسن حاجی حسینی از لنگرود رتبه برتر را از آن خود کرد.

قربانیان اظهار داشت: در رشته قرائت محمد حسین لطفی نیا، مسعود رجبی کامران و علی حسین پور از لاهیجان اول تا سوم شدند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با اشاره به نفرات برتر بخش خواهران گفت: در رشته حفظ 5 جز عاطفه پاینده و نرگس حسن پور از لاهیجان اول و دوم و زهرا احمدی از رودسر سوم شدند.

وی اظهار کرد: در رشته حفظ 10 جز خواهران مریم مجیدی نیا و زینب جروند از لاهیجان و صغری آزادیان از رودسر رتبه های برتر را به دست آوردند.

قربانیان اعلام کرد: در رشته ترتیل خواهران مریم صنعتی از لنگرود اول، ندا نوان مقصودی از لاهیجان دوم و فاطمه وطنی از لنگرود سوم شدند.

رییس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان گفت: در رشته قرائت خواهران نیز سیده فاطمه صلواتیان از لاهیجان، زهرا دژواخ از رودسر و سیده زهرا پورجلالیان از لاهیجان رتبه‌های برتر را به دست آوردند.

وی اظهار داشت: در رشته حفظ 20 جز خدیجه کهن روز از رودسر و صفورا محفوظی از رودسر دوم و در رشته حفظ کل، خورشید دریایی از رودسر اول و مریم حاجی آقایی از رودسر دوم شدند.

قربانیان گفت: در رشته دعاخوانی فروزان احمدی از رودسر اول، هانیه کریمی خوشحال از لاهیجان دوم و فاطمه فرج الهی از لنگرود سوم شدند.

گفتنی است، افراد یاد شده در مسابقات استانی قرآنی کریم که از 17 تا 20 تیر ماه جاری در سالن بانک ملی رشت برگزار می شود شرکت می کنند.

پایان پیام/162

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جنوب کرمان اصفهان تشییع شهدای گمنام بیرجند گلپایگان شهدای گمنام خبرگزاری شبستان روزنامه ها اوقاف گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۴۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم

در پایان روز ششم رقابت‌های قهرمانی کشور، نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختران مشخص شدند. - اخبار استانها -

فرماندار همدان، مسلم مخفی در حاشیه برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: عمیقا به این موضوع اعتقاد داریم که ورزش برای سلامت جسمی و روحی و روانی تک تک افراد جامعه ضروری است.

وی افزود: در دولت سیزدهم توفیق داشتیم تا در موضوع آماده سازی زیرساختها، ساخت سالن‌های ورزشی و توجه به ورزش در بعد ورزش همگانی و قهرمانی به بهترین وجه ورود داشته باشیم.

مخفی با بیان اینکه در همدان زیرساختهای مناسب در حوزه ورزش فراهم بوده عنوان کرد: اکنون به مدت چند روز همدان با کیفیت و در سطح بالا میزبان مسابقات رشته ورزشی کاراته انتخابی تیم ملی بوده که در رده‌های سنی مختلف در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

 

.

 

به گزارش تسنیم، رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته بانوان در حضور افسانه باقری نایب رییس بانوان فدراسیون مریم احمدی نایب رئیس بانوان هیات کاراته همدان، لیلا بهرامی سرمربی بزرگسالان و ستاره موسوی سرمربی رده سنی زیر 21 سال دختران برگزار شد.

 مدال آوران مسابقات قهرمانی کشور رده سنی نوجوانان دختران به شرح زیر است:

وزن 47- کیلوگرم:
1. هستی گرائیلی از استان مازندران
2. صدف حسنلو از استان تهران
3. ندا رستمی از استان فارس
3. سارینا ربیعی از استان اصفهان

وزن 54- کیلوگرم:
1. نگین مهرعلی تبار از استان مازندران
2. هستی میر از استان کرمان
3. هستی سلطانی از استان اصفهان
3. ستایش قانعی از استان کرمان

وزن 61- کیلوگرم:
1. ساغر جندقی از استان سمنان
2. روجا شاهرخی از استان مازندران
3. زینب حسین خانلی از استان البرز
3. ستایش ملائی چروده از استان گیلان

وزن 61+ کیلوگرم:
1. مریم گرزین از استان مازندران
2. فاطمه شعبانی از استان مازندران
3. هستی صفی خانی از استان مرکزی
3. تازه زینب سعیدآبادی از استان تهران

رقابت‌های قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) طی روزهای 27 الی 31 فروردین 1403 در بخش آقایان و یکم الی 6 اردیبهشت در بخش بانوان در دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان برگزار شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • ثبت‌نام سومین دوره مسابقات تیمی قرآن در گیلان آغاز شد
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • توزیع تخم نوغان در گیلان
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی