Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: در آیین‌ انتشار داده‌های خام پیمایش‌های شهری، بخشی از آمار اطلس کیفیت زندگی شهر تهران که به ارزیابی کیفیت زندگی در این شهر پرداخته است، منتشر شد.

براساس آمار این اطلس، در بخش احساس تعلق، ساکنان مناطق 6، 3 و یک به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم علاقه به محل زندگی خود را کسب کرده‌اند؛ همچنین در بخش آمار مربوط به متکدیان، بدترین وضعیت، مربوط به مناطق 17، 19 و 12 و بهترین آمار مربوط به مناطق 5، یک و 21 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشترین فراوانی کارتن‌خواب‌ها در مناطق مختلف تهران نیز مربوط به مناطق 12، 17 و 11 و همچنین کمترین فراوانی متعلق به مناطق 1، 22 و 21 است.

بیشترین فراوانی فروشندگان موادمخدر براساس گزارش‌های مردمی به مناطق 18، 17 و 16 و کمترین فراوانی این حوزه متعلق به مناطق 3، یک و 5 است.

بیشتری شاخص کلی امنیت اجتماعی محله‌ای نیز به مناطق یک، 22 و 5 مربوط است. همچنین طبق آمار بخش‌های دیگر این اطلس، بیشترین احساس امنیت زنان و دختران در مناطق یک، 21 و 3 وجود دارد و کمترین احساس امنیت زنان و دختران مربوط به مناطق 12، 13 و 18 است.

همچنین مردم مناطق 20، 6 و 22 بیشترین اعتماد را به مأموران شهرداری و شهروندان مناطق 3، 10 و 12 کمترین میزان اعتماد را به مأموران شهرداری دارند.

میزان مراجعه مردم به شورایاری‌ها در مناطق 22، 13 و 10 بیشترین و کمترین مراجعه به شورایاری‌ها مربوط به مناطق 6، 4 و 3 است. در بخش رضایت شهروندان از نظافت کوچه یا خیابان نیز، بیشترین آمار متعلق به مناطق 22، یک و 6 و کمترین میزان رضایت نیز متعلق به مناطق 12، 10 و 18 است.

همچنین مناطق یک، 6 و 5 بیشترین نظارت بر فعالیت دستفروشان و وانت‌بارها را دارند و کمترین آمار متعلق به مناطق 18، 13 و 8 است.

اخبار داغ دانلود قسمت نهم 9 سریال هیولا مهران مدیری مهران مدیری در تدارک ساخت یک برنامه جدید در دبی؟ +عکس پروژه چادری‌هایِ سیگاری برای تخریب محجبه‌ها؟! +عکس برخورد تحقیر آمیز ترامپ با ولیعهد سعودی +فیلم مارمولک غول پیکری که بیمارستان را بهم ریخت! +فیلم تصویری تکاندهنده از جنین دوقلو‌ها در زباله‌های رشت!

منبع: فردا

کلیدواژه: امنیت تهران زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۴۵۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان

ایسنا/کرمان معاون سیاسی اجتماعی فرماندار کرمان گفت: کرمان در سال گذشته کمترین تنش کارگری را در بین شهرستان‌های استان داشته و ۱۷ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱به شکایات کارگران رسیدگی شده است.

رضا نصیری امروز هشتم اردیبهشت ماه با اشاره به فعالیت کمیسیون کارگری شهرستان کرمان با تبریک هفته کار و کارگر اظهار کرد: کارگران بعنوان افرادی که در خط مقدم عرصه تولید جهاد می‌کنند، نقش بسزایی در رونق تولید و اقتصاد کشور دارند.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی کشور، تامین معیشت کارگران مهمترین مسئله برای اعضای کمیسیون کارگری شهرستان کرمان است و رصد مطالبات کارگران در برنامه کمیسیون قرار دارد تا هرچه سریعتر به مشکلات این قشر رسیدگی شود.

معاون فرماندار کرمان ضمن تشریح اقدامات سال گذشته گفت: کرمان در سال گذشته کمترین تنش کارگری را در بین شهرستان‌های استان داشته و ۱۷ درصد بیشتر از سال ۱۴۰۱به شکایات کارگران رسیدگی شده است.

وی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته بحران، بازرسی از واحدها و رفع تنش در مراکز تولیدی از اقدامات موثری بوده که در سال گذشته به همت اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان صورت گرفته، افزود: یکی از دلایل مهم وقوع تنش در جامعه کارگری، نداشتن اطلاعات لازم از دستورالعمل‌ها و نداشتن آگاهی لازم از حقوق و تکالیف کارگر و کارفرماست که طبیعتا اطلاع رسانی در این زمینه موجب کاهش تنش و اعتراضات می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به کدام استان؛ روندها رو به کاهش به چه معناست؟
  • بیشترین نرخ بیکاری متعلق به این استان کردنشین است
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • کمترین تنش کارگری سال گذشته استان، مربوط به شهرستان کرمان