Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@02:40:07 GMT

۲۵ مدال کشوری توسط ورزشکاران بدنساز قم کسب شد

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۵۵۶۶۴

۲۵ مدال کشوری توسط ورزشکاران بدنساز قم کسب شد

سعید آمده، روز سه شنبه در مجمع سالیانه هیأت بدنسازی و پرورش اندام قم در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان با بیان اینکه در سال ۹۷، ۷۴ تن از داوران، ورزشکاران و مربیان استان به مسابقات کشوری اعزام شدند، اظهار داشت: قم در این سال موفق به کسب رتبه سوم مسابقات پرس سینه کشوری شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶ مسابقه داخلی در استان قم برگزار شد گفت: رشته‌های بادی کلاسیک، فیزیک و فیزیک کلاسیک، پرس سینه بدون وزنه و همچنین مسابقه قوی‌ترین مردان از جمله این مسابقات بود که ۵۱۷ شرکت کننده در آنها حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام قم، ادامه داد: نخستین دوره مربیگری درجه سه با حضور ۲۳ تن در سال جاری برگزار شد که با این دوره ۷ تن به تعداد مربیان استان افزوده شد.

وی ادامه داد: برگزاری دوره تخصصی درجه سه بانوان، دوره مربیگری درجه ۳، برگزاری ۹ سمینار آموزشی، ۱۳۰ بازدید از باشگاه‌ها، ایجاد بانک اطلاعاتی ورزشکاران، مربیان و داوران قم و همچنین اعزام ۱۱ تیم به مسابقات قهرمانی کشور از جمله اقدام‌های صورت گرفته این هیأت در سال ۹۷ بود.

آمده با تاکید بر ضرورت افزایش نظارت بر عملکرد باشگاه‌ها و مربیان فعال در این رشته ورزشی ادامه داد: نظارت بر عملکرد مربیان به صورت هدفمند و جدی تر در سال جاری دنبال می‌شود.

رئیس هیأت بدنسازی و پرورش اندام قم، اظهار داشت: ۴ هزار و ۷۹۰ ورزشکار بیمه شده ذیل این هیأت مشغول فعالیت هستند که با ساماندهی فعالیت باشگاه‌ها پیش بینی می‌کنیم که این آمار تا پایان سال ۹۸ رشد چشمگیری داشته باشد.

۷۴۰۴/ ۱۱۷۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسؤل برگزاری مسابقات کشتی با چوخه گرماب گفت: بیست و پنجمین دوره مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرامیداشت شهدای شهر گرماب در گود پهلوان شورورزی این شهر آغاز شد. 


علی گرمابی افزود: در این مسابقات ۲۱۵ چوخه کار از چهار استان خراسان رضوی، شمالی، جنوبی و گلستان در پنج وزن و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر با يکديگر رقابت می کنند.


وی ادامه داد: به نفر اول هر وزن یک عدد قوچ، نفر دوم 10 میلیون تومان و نفر سوم شش میلیون تومان هدیه نقدی اهدا خواهد شد.


گرمابی گفت: با مساعدت اداره کل صدا و سیمای خراسان رضوی قرار است این مسابقات از حدود ساعت ۱۵ تا ۱۷ از شبکه استانی خراسان رضوی و شبکه های سراسری پخش شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو