Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ عباس عباس زاده با اعلام این خبر افزود: ۲ پروژه درمانی شامل بخش الحاقی بیمارستان آموزشی و درمانی پاستور با زیربنای ۲ هزار و ۸۷۵ مترمربع و هزینه بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال که شامل بخش‌های غربالگری، درمان سرطان، مراقبت‌های ویژه نوزادان و بستری مردان با ۷۸ تخت بیمارستانی و همچنین ساختمان بخش روانپزشکی مرکز آموزشی درمانی پاستور با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و دارای ۲۲ تخت بیمارستانی و هزینه بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: در این سفر تعداد ۲۵ پروژه بهداشتی و رفاهی دیگر با زیر بنای سه هزار و ۴۵ مترمربع و هزینه ساخت بالغ بر ۷۷ میلیارد ریال و تعداد ۱۱ خانه بهداشت با زیربنای مجموع ۹۹۰ مترمربع و هزینه ۱۸ میلیارد ریال در روستاهای ریگان دیگر شهرستان شرقی ااستان کرمان مورد بهره برداری قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم تصریح کرد: تعداد چهار مرکز جامع سلامت در روستاهای سروند و چاه ملک شهرستان ریگان و روستاهای برج معاذ و اسدآباد اولیا شهرستان فهرج با مجموع زیر بنای ۲ هزار و ۱۹۰ متر مربع و هزینه بالغ بر ۳۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال و همچنین ۱۰ پانسیون پزشک با زیربنای ۸۵۵ مترمربع و هزینه ۵۰ میلیارد ریال در شهرستانهای فهرج و ریگان قابل بهره برداری است.

عباس‌زاده ضمن تاکید براینکه با همه اراده و توان در خدمت اهداف وزارت بهداشت در شرق استان کرمان هستیم، به پروژه‌های عمرانی در بخش بهداشت و درمان در شرق استان اشاره کرد و عنوان کرد: ۷۳ پروژه بهداشتی و درمانی در شرق استان هم اکنون در حال اجراست که اگر اعتبارات آنها تأمین شود، می‌توانیم تا پایان سال به بهره برداری برسانیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پزشک دانشگاه علوم پزشکی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سرطان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۵۸۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • افتتاح بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی سقفی کشور در مشهد
  • خسارت سیل به زیرساخت‌های خراسان جنوبی تشریح شد
  • خسارت سیل در خراسان جنوبی چند میلیارد تومان بود؟
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • فعالیت ۸۲۰۰ آزمایشگاه بهداشتی و درمانی در کشور
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال