Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@18:05:21 GMT

كشف 7 ميلياردي كالاي قاچاق از زير بار سير

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۰۱۶۶

كشف 7 ميلياردي كالاي قاچاق از زير بار سير

خبرگزاری آریا- فرمانده انتظامی استان از توقیف محموله 7 میلیارد و 450 هزار ریالی قاچاق خبر داد و گفت:‌ كالاهای قاچاق در زیر بار سیر تازه جاساز شده بود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پلیس، سردار" کیومرث عزیزی " در تشریح این خبر گفت: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان در انجام تحقیقاتی از تردد یك دستگاه كامیون حامل كالای قاچاق از محورهای مواصلاتی استان مطلع شدند و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای شناسایی و توقیف آن آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به شناسایی و توقیف کامیون در یک عملیات پلیسی گفت: در تحقیقات اولیه از راننده، وی اذعان داشت كه خودرو حامل سیر تازه و محموله دارای بارنامه قانونی می باشد كه در بررسی دقیق مأموران و با استعلام انجام شده مشخص شد كه بار خودرو با اسناد ارائه شده دارای مغایرت و کامیون مذکور حامل کالای قاچاق است.
عزیزی اظهار داشت: در نهایت مأموران خودروی توقیفی را مورد بازرسی دقیق قرار داده و موفق به کشف 2 هزار و 400  دست قاشق و چنگال، 87 دستگاه انواع پرینتر، 8 درب خودرو و 6 کارتن شیشه های عطر که به شکل ماهرانه در زیر انبوهی از سیرهای تازه پنهان شده بود،شدند.
این مقام ارشد انتظامی ارزش کالاهای كشف شده در این عملیات را بنا بر اعلام نظر كارشناسان مربوطه در حدود 7 میلیارد و 450 هزار ریال اعلام و بیان کرد: این محموله توقیفی از یکی از استان های جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود که با هوشیاری ماموران پلیس آگاهی استان متوقف شد.
وی در پایان با تأکید بر عزم راسخ پلیس در مبارزه هدفمند با معضل کالای قاچاق در سال حمایت از رونق تولید ملی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: كشف كالا قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۰۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • کشف و توقیف چوب جنگلی قاچاق در آمل
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد ریال
  • توقیف ۱۲ لیفتراک قاچاق به ارزش ۱۸۰ میلیارد