Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف محموله ۷ میلیاردی کالای قاچاق از زیر بار سیر تازه در عملیات پلیس مرکزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی استان مرکزی در گفتگو با دیار آفتاب؛ گفت: محموله کالای قاچاق که از یکی از استان‌های جنوبی کشور به مقصد تهران بارگیری شده بود با هوشیاری مأموران پلیس آگاهی استان متوقف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عزیزی اظهار کرد: در عملیات مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالای استان محموله ۷ میلیارد و ۴۵۰ هزار ریالی انواع کالای قاچاق توقیف شد.

وی اضافه کرد: در این عملیات تعداد ۲ هزار و ۴۰۰ دست قاشق و چنگال، ۸۷ دستگاه انواع پرینتر، ۸ درب خودرو و ۶ کارتن شیشه‌های عطر که به شکل ماهرانه در زیر انبوهی از سیرهای تازه جاسازی‌شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ارزش کالاهای کشف‌شده در این عملیات را بنا بر اعلام نظر کارشناسان مربوطه در حدود ۷ میلیارد و ۴۵۰ هزار ریال اعلام کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۱۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد

مرضیه یونسی گفت: شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز گلوگاه شهید زارعی به پرونده قاچاق کالا شامل سه دستگاه تلویزیون و ۲ دستگاه جارو برقی به ارزش ۵۲۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

او گفت: شعبه پس از بررسی و با توجه به ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده، متهم را به پرداخت جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته یونسی، همچنین شعبه متهم را به دلیل بیشتر بودن ارزش وسیله نقلیه از کالای قاچاق در مجموع به پرداخت بیش از یک میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان همدان از یک خودرو سواری محموله کالای قاچاق را کشف و پرونده تخلف آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • توقیف لنج تجاری با ۶۰ میلیارد کالای قاچاق در خلیج فارس
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • کشف بیش از ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • توقیف بیل مکانیکی میلیاردی در هرمزگان
  • قاچاقچی کالا در همدان نقره داغ شد