Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@02:15:10 GMT

بهره گیری از ظرفیت استان برای ستاد اربعین

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۳۸۶۶

بهره گیری از ظرفیت استان برای ستاد اربعین

استاندار زنجان بر استفاده از توان و ظرفیت بخش‌های مختلف موجود در استان برای اجرای هرچه باشکوه‌تر مراسم اربعین و ماه محرم و صفر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری زنجان؛ فتح‌الله حقیقی در جلسه ستاد اربعین استان زنجان، بر ضرورت اقدامات منسجم تاکید و اظهار کرد: با تدوین یک چک‌لیست مشخص سهمیه فرمانداران متمرکز و معین شود تا در شهرستان‌ها نیز اقدامات هم‌راستا با استان صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مقام عالی اجرایی استان افزود: از ظرفیت‌های سایر دستگاه‌های اجرایی مرتبط و بخش خصوصی دارای توان مالی بالا برای تامین کمک‌های هزینه‌ای برنامه‌های ستاد و امکانات لجستیک استان باید استفاده کنیم.

 

وی با بیان اینکه همه مردم به عشق امام حسین(ع) همواره در فعالیت‌های مذهبی حضور می‌یابند و کمک می‌کنند، افزود: در مراسم ماه محرم و برنامه‌های ستاد اربعین ضمن کاستن از مسؤولیت‌های مالی مردم عادی به دلیل مشکلات اقتصادی، می‌توان از کمک‌ها و امکانات خیرین، اتاق بازرگانی و هیأت‌های مذهبی بصورت متمرکز بهره‌برداری کرد.

 

استاندار زنجان تصریح کرد: با افتخار از بخش خصوصی، توان اصناف و واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی متمول استان دعوت می‌کنیم کمک‌های شایسته‌ای داشته باشند تا مراسم ایام اربعین با شکوه تمام برگزار شود.

 

گفتنی است، در پایان این جلسه، احکام هریک از مسؤولین کمیته‌های ذیل ستاد اربعین استان نیز با حضور استاندار زنجان اعطا شد.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت اوقات فراغت جنوب کرمان جشن های دهه کرامت کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبي گام دوم انقلاب جشنواره نمایشنامه نویسی ستاد اربعین حسینی ستاد اربعین استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۳۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، محمدرضا رضایی گفت: افراد کم‌توان یا توان‌خواهان می‌توانند از پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی و یا بیماری خود بهره‌مند شوند که برای بهره‌مندی از این خدمات بیمه سلامت می‌توانند اقدام کنند.

وی افزود: مسیر استفاده از این خدمات بیمه سلامت، پوشش بیمه‌ای خدمات توانبخشی متناسب با نوع اختلال عملکردی است که در این راستا سازمان بهزیستی توانخواهان تحت پوشش خود را براساس شش گروه اختلال عملکردی به سازمان بیمه سلامت ایران معرفی می‌کند.

رضایی ادامه داد: این شش گروه اختلال عملکردی شامل اختلالات کم‌توانی ذهنی، جسمی- حرکتی، روانی، بینایی، شنوایی، صوت و گفتار هستند.

مدیر کل بیمه سلامت خوزستان ادامه داد: پس از معرفی افراد کم‌توان دارای یک یا چند نوع از اختلالات عملکردی از سوی سازمان بهزیستی، این افراد می‌توانند از ۵۹ کد خدمت توانبخشی در حیطه‌های مختلف شامل؛ کاردرمانی، گفتاردرمانی، بینایی سنجی، شنوایی شناسی، ارتوپدی فنی (اعضای مصنوعی) و فیزیوتراپی با پوشش ۷۰ درصدی سازمان بیمه سلامت ایران در کلیه مراکز طرف قرارداد با مالکیت‌های مختلف دولتی، عمومی غیردولتی، خیریه و خصوصی بهره‌مند شوند.  

دیگر خبرها

  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • بهره برداری از جاده پدافندی اربعین در دستور کار
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • عبور از خام‌فروشی، رشد بهره‎‌وری و توسعه برداشت گاز با حرکت به سمت دانش بنیان شدن
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • بهره مندی افراد کم توان خوزستان از خدمات صندوق بیماران خاص