Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در جلسه هماهنگی مراسم دهه کرامت شهرستان دیر افزود: دهه کرامت برای نشر معارف اهل بیت و تعالیم و فرهنگ رضوی و ترویج شادی مومنانه استفاده شود.
وی اضافه کرد: اسلام با شادی در جامعه مخالف نیست بلکه باید در چارچوب ارزش‌ها و شرع و عرف باشد و در دهه کرامت باید نشان دهیم مردم می‌توانند نشاط مومنانه داشته باشند که به ارزش‌ها هم لطمه نخورد و نیاز است این نوع شادی ها در جامعه گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه دیر بیان کرد: اسلام به دختران ارزش و بها داده است و باید در مقابل تهاجم گسترده دشمنان که بدنبال القای این هستند که در ایران به زنان و دختران ظلم می‌شود، پاسخ دهیم.
وی افزود: مراسم دهه کرامت با محوریت مساجد و بقاع متبرکه دنبال شود و با استفاده از رسانه‌ها و فضای مجازی موج آفرینی ایجاد شود.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر گفت: از ظرفیت حضور خادمان رضوی بویژه در زمینه اعزام به مشهد و اطعام امام رضا استفاده متقابل صورت گیرد.
مسعود تنگستانی افزود: در شهرستان ولایت مدار دیر هم در ایام میلاد امامان مردم شادی دارند و هم عزای اهل بیت شاهد حضور مردم مؤمن و خداجو در مراسم هستیم.
وی در ارتباط با طرح نشاط اجتماعی گفت: طرح نشاط اجتماعی شامل برنامه‌های متنوعی است و اجازه نخواهبم داد برنامه‌های هنجارشکنانه برگزار شود و برنامه‌های نشاط اجتماعی بدون مجوز مطلوب ما نیست و اداره ارشاد با در نظر گرفتن شرایط شهرستان و عقاید دینی مجوز صادر می‌کند.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیر اظهارداشت: جوانی که در آیین مذهبی تاسوعا و عاشورا محرم شرکت می‌کند همان جوان هم در برنامه‌های نشاط اجتماعی مجوزدار شرکت دارد.
فرمانده سپاه سید الشهدا شهرستان دیر گفت: دهه کرامت فرصت خوبی برای نشر معارف و اندیشه‌های اهل بیت (ع) است.

عیسی داوریان افزود: برای ماندگاری این دهه و برنامه‌های آن باید مردمی محور فعالیت شود و همه دستگاه های دولتی و اجرایی نقش حمایتی را ایفا کنند.

نشست های روشن گری با موضوع ماهواره، امربه معروف و نهی از منکر و سبک زندگی اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی، برپایی ایستگاه صلواتی، تجلیل از دختران نمونه بسیجی، جشن میلاد امام رضا (ع) از برنامه‌های سپاه ناحیه دیر در دهه کرامت است.

۷۲۰۷/‏۶۰۴۳
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)

در اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از فراجا و طرح نور ( عفاف و حجاب) که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد با اهدای نشان فاطمی از سردار رادان فرمانده فراجا تجلیل شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075137 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ویژه برنامه‌های دهه کرامت در استان ایلام برگزار می‌شود
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • ۱۰۰۰ برنامه در فارس طی دهه کرامت اجرا می‌شود
  • نهاوند میزبان پرچم متبرک حرم رضوی
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • تجلیل از سردار رادان در حرم حضرت معصومه(س)