Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-29@02:59:26 GMT

توزیع ۵۰۰ بسته غذایی ‌بین نیازمندان ملایری

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۶۵۳۶۲

توزیع ۵۰۰ بسته غذایی ‌بین نیازمندان ملایری

حسین بابائی، شهردار ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: به دنبال برگزاری ششمین جشنواره غذای خانگی که به همت جمعی از خیران و شهرداری ملایر با 25 غرفه نان و انواع غذاهای بومی و محلی در باغ تاریخی سیفیه برگزار شد، درآمد حاصل از فروش آن، در قالب بسته‌های غذایی بین نیازمندان ملایر توزیع شد.

وی افزود: درآمد این جشنواره غذا، مبلغ 76 میلیون تومان بوده که این مبلغ در قالب 500 بسته غذایی با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) بین نیازمندان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار ملایر اظهار کرد: هرکدام از این بسته‌ها به ارزش 170 هزار تومان شامل برنج، روغن، قند، چای، رب گوجه، تن ماهی، شکر، ماکارونی و عدس بود و مازاد ریالی برای تهیه 500 بسته از محل کمک‌های خیریه بعثت تهران تأمین شد.

بابائی در ادامه بیان کرد: شهرداری ملایر با توجه به اهمیت فرهنگ شهروندی نسبت به طراحی، چاپ و نصب بنرهای آموزش شهروندی در حوزه فضای سبز در سطح شهر اقدام کرد.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی در جهت حفظ درختان و فضای سبز، از نصب بیش از 40 تابلوی فرهنگی با پیام حفظ و نگهداری از فضای سبز شهری در سطح شهر خبر داد و گفت: این تابلوها در باغ تاریخی سیفیه و بوستان کوثر نصب‌شده و تعدادی از تابلوها در بوستان صلح ملل و محوطه بام ملایر نصب می‌شوند.

شهردار ملایر بیان کرد: نصب این تابلوها در سطح شهر بر اساس مصوبه کمیته مطالعه و تحقیق این سازمان و در راستای ترویج فرهنگ حفظ و نگهداری از فضای سبز و حفظ محیط زیست صورت گرفته است.

بابائی افزود: آموزش شهروندی و شناخت ابعاد و اصول شهروندمداری امروزه در تقویت روح و وجدان جمعی جامعه نقش مهمی دارد چراکه ویژگی‌های شهروندی و شهروندمداری بخش جدایی‌ناپذیر از الگوهای زندگی جمعی است و سازمان‌های ذی‌ربط موظف به بسط تعلیم و تربیت رسمی و غیررسمی آن هستند.

وی یادآور شد: در این راستا سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری ملایر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و بسط هرچه بیشتر این اقدامات در سطح بوستان‌های شهر، در راستای ارتقای فرهنگ حفظ و نگهداری از فضای سبز و جلوگیری از برخی ناهنجاری‌ها در حوزه فضای سبز شهری تلاش می‌کند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان توزیع بسته غذایی جشنواره غذا شهرداری ملایر ملایر کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد

علی قاسم پور در گفت وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک روز ملی شوراها با اشاره به اینکه شورای شهر بر آمده از خواست و اراده مردم است، گفت: آبادانی و پیشرفت شهر در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، آموزشی، گردشگری و … و نیز تحقق رسالت شهرداری به واسطه برنامه ریزی و تدابیر شورای شهر حاصل می‌شود.

وی با تاکید بر اهمیت نقش شوراها در تحقق برنامه‌های حوزه مدیریت شهری اظهار کرد: روز شوراها یادآور مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت شهر است تا بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده است بتوانند سرنوشت خود را به دست خویش رقم بزنند.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرج عنوان کرد: این نهاد مردمی به پشتوانه سرمایه‌های اجتماعی و تخصصی جایگاه ویژه ای را در تحولات ساختاری و مدیریت شهری و خدمت رسانی به جامعه به دست آورده است.

وی با بیان اینکه شورای شهر به عنوان یکی از نهادهای تصمیم گیرنده و نظارت‌کننده بر امور شهری می‌تواند تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی داشته باشد، مطرح کرد: امید است با کمک همه دستگاه‌های اجرایی، مشورتی، سیاستگذار و تصمیم ساز بتوانیم خدمات بهتری را به مردم شریف این کلانشهر ارائه دهیم.

کد خبر 6090333

دیگر خبرها

  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • شورای شهر تأثیر مثبتی بر توسعه حقوق شهروندی دارد
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • طرفداران پادکست‌ «بسته پیشنهادی» را ببینند
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • آغاز جشنواره «شب های موسیقی تاک» در ملایر