Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود نوشی صوفیانی، سنگربان فصل گذشته تیم فوتسال اکسین البرز در یک قدمی پیوستن به مس کرمان قرار دارد و احتمالا ظرف یکی دو روز آینده قرارداد خود را با این تیم امضا خواهد کرد تا فصل آینده را در جمع شاگردان مجتبی حسینی بگذراند.

نوشی صوفیانی که فصل قبل در تیم اکسین البرز بازی می‌کرد، در ۲۹ بازی در ترکیب این تیم به میدان رفت و با ثبت آمار ۱۴ کلین شیت، یکی از بهترین دروازه بان فصل گذشته لیگ یک به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین رکورد کمترین گل خورده در میان دروازه بانان فصل گذشته لیگ یک را دارد.

دروازه بان ۲۸ ساله فصل گذشته اکسین البرز سابقه بازی در تیم‌های راه آهن، گسترش فولاد، تراکتور سازی تبریز، پارس جنوبی جم و نفت آبادان را نیز در کارنامه دارد و اگر اتفاق خاصی نیفتد فصل آینده، در جمع نارنجی پوشان کرمانی توپ خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

اعلام رای انضباطی لیگ دسته اول فوتبال

تیکدری: بعد از پایان فصل با تراکتورسازی قرارداد می‌بندم/ هدفم از حضور در تراکتورسازی لژیونر شدن است

قرایی: باشگاه تراکتورسازی تمرکز بازیکنمان را برهم زد / تیکدری محروم شد

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم فوتبال مس کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۶۵۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دروازه‌بان فصل گذشته تیم هوادار که فصل گذشته بازی‌های زیادی را در ترکیب این تیم انجام داده بود، به واسطه محرومیت حسین حسینی اولین بازی اش را در برابر تراکتور تجربه خواهد کرد. بازی‌ای که اگر با درخشش این دروازه‌بان و تیم استقلال همراه باشد، می‌تواند آبی‌ها را یک گام دیگر به قهرمانی دراین فصل از بازی‌های لیگ برتر رهنمون کند. سید حسین کاپیتان استقلال در صفحه شخصی‌اش با انتشار عکسی مشترک با همراه محمد رضا خالد آبادی نوشت: مطمئنم می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900354

دیگر خبرها

  • الجزایر در آستانه پیوستن به بانک بریکس
  • عکس| پیام احساسی کاپیتان استقلال به جانشینش در تبریز
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • به ستوه آمده‌ایم!
  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • رفیعی چهار بازی‌ کلین‌شیت، یک بازی چهار گل خورده!
  • تیبو کورتوا در آستانه بازگشت به میادین
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)