Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@22:40:06 GMT

برپایی غرفه‌های رواق رضوی در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۷۲۳۵۴

برپایی غرفه‌های رواق رضوی در قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، حجت‌الاسلام علیرضا میرسلامی مسئول فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی قزوین در نشست خبری با اصحاب رسانه که امروز 12 تیر برگزار شد، اظهار کرد: هم‌زمان با دهه کرامت برنامه‌ها و محافل جشن رضوی در سراسر استان قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: در این راستا ششمین جشن مردمی با نام شمس الشموس با حضور خادمین بارگاه منور رضوی ساعت 30: 21 روز شنبه 22 تیرماه در پیاده‌راه میدان آزادی قزوین برگزار می‌شود که در این مراسم جشن برنامه‌های مختلفی چون مولودی‌خوانی، شعرخوانی، برگزاری مراسم عقد زوجین جوان و اجرای گروه سرود در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام میرسلامی با اشاره به دایر شدن غرفه‌های رواق رضوی در دهه کرامت گفت: آمادگی داریم تا سه غرفه در میدان آزادی دایر کنیم که در صورت ارائه مجوز لازم از سوی شنبه این غرفه‌ها دایر خواهد شد.

وی ادامه داد: در این غرفه‌ها از زائر اولی‌ها ثبت‌نام به عمل آمده و در غرفه‌ای دیگر نیز یک‌صد عنوان کتاب در معرض نگاه و عرضه به مخاطبان قرار خواهد گرفت.

این مسئول با اشاره به عرضه کتاب «در محضر انیس مهربان» بیان کرد: این کتاب که به همت موسسه جوانان آستان قدس رضوی منتشر شده است در تیراژ 12 هزار نسخه هم‌زمان با ایام دهه کرامت در اختیار شیفتگان حضرت رضا (ع) در نقاط مختلف کشور قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: این اثر سیری در مقام امام رضا (ع) و آداب زیارت از راه دور است که در قالب 60 صفحه به موضوعات مختلفی چون گنجینه علم خدا، ریسمان آسمان و زمین، همدمی نرم‌خو و مادری مهربان، طبیب دلسوز و زیارت از راه دور می‌پردازد.

مسئول فرهنگی نمایندگی آستان قدس رضوی قزوین به برگزاری همایش بزرگ خادمیاران استان قزوین اشاره و عنوان کرد: جشن شام ولادت حضرت رضا (ع) با حضور بیش از یک هزار خادمیار قزوین ساعت 21:30 روز یکشنبه مورخه 23 تیرماه در سالن اجتماعات شهدای گمنام دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا دهه کرامت رضوی آستان قدس خادمیاران امام رضا شمس الشموس جشن دهه کرامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این جشنواره که به همت شورای اسلامی شهر، شهرداری و اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، ۴۰ شرکت کننده محصولات خانگی خود را ارایه دادند.

غذا‌های ارائه شده در این جشنواره شامل غذای سنتی و محلی، فست فود خانگی و شیرینی بود.

در حاشیه این جشنواره، مسابقه نقاشی هم برای کودکان برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شست‌وشوی رواق‌های حرم مطهر رضوی + فیلم
  • شست و شوی رواق دارالذکر حرم مطهر رضوی | ویدئو
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در شهر زنجان
  • آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آماده‌ی دهه‌ی کرامت است
  • کلنگ‌زنی چایخانه آستان قدس رضوی در سطح شهر زنجان
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برپایی بازارچه کسب وکار به همت دانش‌آموزان بندرانزلی
  • برپایی نخستین جشنواره غذای سنتی در شهر مریانج