Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علیمراد اکبری، معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی طی نشست خبری که در محل اجرای پروژه پایاب سد خدا آفرین از نواحی شمالی کشور در استان اردبیل داشت از آماده تحویل ۲۵ هزار هکتار از اراضی پایاب سد خدا آفرین خبر داد و گفت: تمامی ۳۷ هزار هکتار اراضی پایاب که عملیات اجرایی آن در حوزه فعالیت وزارت جهادکشاورزی است تا پایان شهریور ماه به اتمام خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از افزایش ۷ درصدی بهره وری تولید و ارتقا راندمان آبیاری از ۳۵ درصد به ۴۵ درصد با بهره برداری از پروژه‌های بزرگ در حال اجرا در استان‌های اردبیل و ایلام و خوزستان خبر داد و افزود: بیش از ۵ هزار هکتار از اراضی حاصلخیز مرتعی پروژه پایاب سد خدا آفرین به زیر کشت رفته و ۲۵ هزار هکتار نیز آماده تحویل به بهره برداران است.

معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی همچنین از کسب تندیس برنز مدیریت جهانی پروژه به دلیل کیفیت و کمیت و سرعت اجرای پروژ‌های آب و خاک علی الخصوص پایاب سد خدا آفرین توسط وزارت جهاد کشاورزی نیز خبر داد و تصریح کرد: حاصل زحمات همه گروه‌های فعال در این طرح بزرگ ملی موثر در توسعه ملی، تحقق رونق تولید خواهد بود.

اکبری از اجرایی ۶۲۳ کیلومتر جاده بین مزارع و ۱۱ هزار کیلومتر کانال کشی و لوله گذاری و نصب ۲۳۲ هزار شیر آلات و ۱۲ میلیون قطعه اتصالات و ایجاد میانگین اشتغال برای ۱۵۰۰ نفر و استفاده از ۴۵۰ دستگاه سنگین در حین پیک اجرایی پروژه خبر داد و گفت: از برآورد هزینه ۱۴۷۰ میلیارد تومانی بیش از ۱۱۲۶ میلیارد هزینه شده که ۱۰۰۶ میلیارد تومان آن به پروژه‌های انجام شده وزارت جهاد پرداخت شده است.

انتهای پیام/ح

اجرای پروژه پایاب سد خداآفرین

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سدسازی اراضی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه آب‌رسانی مجتمع شهدای هزارجریب گلوگاه
  • ۵۰ درصد پروژه‌های وزارت جهاد کشاورزی مربوط به آب و خاک است
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی تجهیز و تکمیل چاه و خط انتقال آب تم‌تم در شهرستان جوانرود
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • مقابله با تغییر کاربری ۱۲۸۷۰ هکتار از اراضی زراعی البرز
  • پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه آبرسانی به شهر جوانرود
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • ببینید | پیشرفت بیش از ۶۰ درصدی سریال سلمان فارسی