Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنیتس 59 ساله، آماده شروعی تازه در سوپر لیگ چین است.

طرفداری - رافائل بنیتس سرمربی جدید دالیان چین، بر این موضوع پافشاری کرد که تصمیمش مبنی بر انتقال به باشگاه چینی، به دلیل پیشنهاد مالی آن ها نبوده است. 

به گزارش Goal، سرمربی سابق نیوکاسل، به دلیل عدم توافق با مسئولان این باشگاه بر سر مسائل مختلف، پس از سه سال حضور در سنت جیمز پارک، تصمیم گرفت تا تجربه ای جدید در جایی غیر از حوزه اروپا، به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دالیان یکی از باشگاه های متمول سوپر لیگ چین محسوب می شود، اما بنیتس اسپانیایی تاکید کرد که به دلیل مسائل مالی، راهی سوپر لیگ چین نشده است. بنیتس در گفت و گو با وبسایت رسمی باشگاه دالیان، گفت:

در طول دوران مربیگری ام، پیشنهادات مالی بالاتری نسبت به پیشنهاد دالیان نیز داشتم، اما پروژه آن باشگاه ها، چیزی نبوده است که جذب آن شوم. دالیان در زمان مناسب، پیشنهاد فوق العاده ای را به من ارائه کرد و این موضوع تاثیر به سزایی در انتخاب من داشت. من و تیمم، چالش رهبری پروژه بی نظیر دالیان را برعهده گرفتیم و به کادر مدیریتی باشگاه، اعتماد تام داریم. در سالهای گذشته، بسیاری از بازیکنان و مربیانی که می شناختم، به سوپر لیگ چین آمدند و به واسطه آن ها، قادر بودم شرایط این لیگ را دنبال کنم. سوپر لیگ چین، یک فضای رقابتی با کیفیت های خاص خودش است و بنابراین باید در سریع ترین زمان ممکن با شرایط جدید تطبیق پیدا کنیم. دالیان باشگاهی با قدمت بالاست و در یکی از پرشور ترین شهرهای کشور قرار دارد و این موضوع نیز، در انتخاب این باشگاه، نقش داشت. 

او در ادامه گفت:

قبل از این که به اینجا بیایم، همه از وفاداری طرفداران دالیان می گفتند و ما از اولین لحظه حضور در این باشگاه، شاهد شور و اشتیاق آن ها بودیم. بدون شک، وجود چنین طرفداران بی نظیری، یکی دیگر از نکاتی بود که ما را به امضای قرارداد با دالیان، ترغیب کرد. این باشگاه هر آنچه را که ما برای شروعی باانگیزه برای فصل جدید می خواستیم، در اختیار دارد. رئیس باشگاه در زمره کسانی قرار دارد که مشتاق پیشرفت باشگاه است و در این راستا، تمامی منابع لازم را در اختیار ما خواهد گذاشت. ما پروژه ای بزرگ را در اینجا کلید خواهیم زد و میراثی پایدار برای دالیان، برجای خواهیم گذاشت.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۷۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند

 نخستین بازی سری فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا برگزار شد که در پایان، تیم الریاضی لبنان موفق شد شهرداری گرگان را با نتیجه ۹۰ بر ۶۵ شکست دهد تا گام اول را محکم بردارد.

تیم شهرداری گرگان پیش از این دیدار، هر ۸ بازی خود در سوپر لیگ غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشته بود.

شاگردان مصطفی هاشمی هر چهار کوارتر این بازی را به ترتیب با نتایج ۲۳-۲۲، ۲۲-۱۰، ۲۶-۱۸ و ۲۴-۱۰ واگذار کردند.

فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا به صورت دو از سه برگزار می‌شود و هر تیمی که دو بار حریف خود را شکست دهد، قهرمان سوپر لیگ غرب آسیا می‌شود.  

برنامه سایر بازی‌های شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در فینال سوپر لیگ غرب آسیا:

بازی دوم

شهرداری گرگان - الریاضی لبنان: چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۱۵ در تهران

بازی سوم

الریاضی لبنان - شهرداری گرگان: چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت، ساعت ۲۱:۴۵۰ در بیروت

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • ثبت میراثی از جهان اسلام در بروجرد
  • شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • بسکتبال سوپرلیگ غرب آسیا/ شهرداری گرگان در لبنان ناکام ماند
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • میراثی که از تیم شمسایی در جام ملت‌ها باقی می‌ماند