Web Analytics Made Easy - Statcounter

سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان در ناپل با استقبال نه چندان زیاد مردم این شهر در حال برگزاری است، هر چند میزبان سعی در برگزاری هر چه باشکوه این رقابت‌ها داشته است.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایسنا از ایتالیا، سی امین دوره بازی‌های یونیورسیاد دانشجویان جهان از روز چهارشنبه به میزبانی ناپل ایتالیا آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی ورزش‌های دانشگاهی در این دوره از بازی‌ها بیش از ۶ هزار ورزشکار از بیش از ۱۰۰ کشور جهان به مدت ۱۲ روز در رشته‌های مختلف ورزشی به رقابت می‌پردازند.

ایتالیا برای سومین بار در تاریخ در شهرهای تورین، سیسیل و این دوره نیز در ناپل میزبان این رقابت‌ها شده و در این دوره نیز با استقرار ورزشکاران در ۲ کشتی بزرگ کروز به عنوان دهکده توانسته رضایت ورزشکاران و مسئولان حاضر در این بازی‌ها را به دست آورد.


در سطح شهر ناپل، ایستگاه‌های مترو، قطار و فرودگاه‌های شهرهای بزرگ نظیر رم نیز تبلیغات مربوط به برگزاری این رقابت‌ها به چشم می‌خورد و میزبان سعی کرده با تبلیغات مختلف دیگر همچون چاپ نماد بازی‌ها بر روی تاکسی‌های شهر ناپل در جهت جلب نظر مردم برای استقبال از این بازی‌ها عمل کند.

هر چند تبلیغات این بازی‌های در جای جای ناپل به عنوان یکی از شهرهای تاریخی و کم برخوردار ایتالیا به چشم می‌خورد اما خلوتی خیابان‌ها و استقبال نه چندان خوب مردم از بیشتر رشته‌ها حاکی از توجه نه چندان زیاد مردم این شهر به برگزاری یونیورسیاد دارد.

با توجه به اهمیت هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت‌ها و حضور رئیس جمهور ایتالیا در مراسم افتتاحیه یونیورسیاد سی ام، مسئولان ارشد این کشور حمایت‌های لازم برای برگزار خوب این رقابت‌ها را انجام داده اند.

همچنین در نقاط مختلف برگزاری این بازی‌ها تعداد قابل توجهی آمبولانس و پزشک حضور دارد تا به ورزشکاران و میهمانان خارجی در صورت لزوم کمک کنند.


مرکز رسانه‌ای مربوط به خبرنگاران نیز در مجموعه‌ای بزرگ که رقابت برخی رشته‌ها نیز در آن برگزار می‌شود، ایجاد شده و فضای مناسبی برای کار خبرنگاران از کشورهای مختلف جهان جهت مخابره اتفاقات این رقابت‌ها تعبیه شده است.

نقل و انتقال افراد مختلف از جمله داوران و خبرنگاران با برخی مشکلات روبرو بود که تا حد زیادی ناهماهنگی‌ها برطرف شده است.

با توجه به حضور تعداد زیادی پناهنده از کشورهای آفریقایی در این شهر، تعداد زیادی از مأموران امنیتی نیز در ایستگاه‌های مترو، راه آهن و دیگر نقاط عمومی شهر حضور دارند تا مشکلی برای میهمانان خارجی بوجود نیاید.

علاوه بر این بنا بر گفته مسئولان برگزاری رقابت‌ها، تعدا د زیادی مأمور با لباس شخصی نیز به صورت نامحسوس در نقاط مختلف شهر حضور دارند تا در مواقع لزوم امنیت مسافران را تأمین کنند.

ایتالیا با بیش از ۳۰۰ ورزشکار بیشترین تعداد ورزشکاران در این رقابت‌ها را دارد و رتبه‌های دوم و سوم نیز در اختیار ژاپن و مکزیک است.

ایران نیز با ۴۱ ورزشکار در ۴ رشته ورزشی در این رقابت‌ها حاضر شده است.

در پایان رقابت‌های روز دوم ژاپن با ۳ طلا و ۳ نقره در صدر است و چین و آمریکا نیز در رده‌های بعدی جای دارند.

کشور میزبان نیز با یک نقره و ۴ برنز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۸۸۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام یاسر مظاهری امام جمعه شهر مریانج در دیدار با عباس صوفی منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی که با حضور دهیاران روستاهای دهستان الوندکوه غربی برگزار شد، اظهار‌ کرد: مشکلات این منطقه (دهستان الوندکوه غربی) به‌خصوص روستاهای اطراف، همیشه دغدغه ما بوده، به طوری‌ که اولویت ما همواره تلاش برای رفع مشکلات روستائیان گرانقدر است و به این موضوع بارها در خطبه‌های نماز جمعه اشاره داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه نباید از مشکلات مختلف در روستاها غفلت کرد، افزود: مردم روستاها همواره پای کار نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای آن بوده و با تلاش برای رفع مشکلات باید قدردان این ایستادگی باشیم.

امام جمعه شهر مریانج متذکر شد: تلاش برای رفع مشکلات مردم به‌خصوص روستائیان پرتلاش، نزد خداوندمتعال پاداش ویژه‌ای دارد و بر این باورم که نماینده منتخب مردم همدان، فامنین و قهاوند در مجلس با پشتوانه و تجربه بالا در امور اجرایی و مدیریتی، می‌تواند موجبات توسعه همدان و بخش‌های تابعه را رقم بزند.

مظاهری، نبود سالن ورزشی در منطقه را یکی از مشکلات اصلی روستائیان دامنه غربی الوند دانست و تأکید کرد: روستاها سرشار از استعداد در زمینه‌های مختلف هستند، امیدواریم با پیگیری به این استعدادها توجه شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • خلاصه بازی اینتر و تورینو + فیلم
  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • برگزاری دوی نمادین با بزرگسالان اتیسم به میزبانی ۳ شهر
  • ارشیا مصدقی در ماده پرش با نیزه ششم شد
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر
  • فجر با این تماشاگران شایسته لیگ برتر است
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان