Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه المیادین، نماینده مجلس لبنان تاکید کرد، ما به حقوق و ثروت های خود پایبندیم و تمام گزینه ها مطرح است و اسرائیل نیز این را می داند که از حقوق مرزی خود عقب نشینی نخواهیم کرد و امتیاز نخواهیم داد.

وی اظهار داشت: "نبیه بری" رئیس پارلمان لبنان نیز در دیدار هفته گذشته با ساترفیلد تاکید کرد که موضع لبنان روشن است و هیچ گفتگوی مستقیمی با دشمن ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجه خاطر نشان کرد: رایزنی در خصوص پرونده ترسیم مرزی هنگامی متوقف شد که آمریکا و "اسرائیل" آنچه را که قبلاً در مورد ترسیم مرزها گفته شده بود، نپذیرفتند.

ساترفیلد هفته گذشته در چارچوب رفت و آمد بین لبنان و فلسطین اشغالی به منظور انتقال دیدگاه های طرف های لبنانی و اسرائیلی وارد بیروت شد، اما به نظر می رسد سفر او به لبنان موفقیت آمیز نبود زیرا بنابر اعلام منابع لبنانی طرف اسرائیلی دیدگاه لبنان و تاکید آن بر حقوق خود را نپذیرفته است.

لبنان تاکید دارد هرگونه گفتگو در خصوص ترسیم مرزی باید با نظارت سازمان ملل باشد اما "اسرائیل" نپذیرفته و اعلام کرد این گفتگوها فقط به میزبانی سازمان ملل انجام شود بدون اینکه نظارتی بر آن داشته باشد.

لبنان و رژیم صهیونیستی در منطقه معروف به منطقه مورد اختلاف در دریای مدیترانه که داری ثروت نفت و گاز است با یکدیگر اختلاف دارند.

آمریکا به منظور حل و فصل این اختلافات به میانجیگری بین دو طرف اقدام کرد و در طرحی معروف به "هوف" پیشنهاد کرد ۶۰ درصد منطقه مورد اختلاف متعلق به لبنان و ۴۰ درصد آن در اختیار اسرائیل باشد اما لبنان نپذیرفته و اعلام کرد از حق خود کوتاه نخواهد آمد.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا

به گزارش همشهری آنلاین، طبق ادعای منابع مورد استناد نیویورک‌تایمز اسرائیلی‌ها در پی ارزیابی‌هایی که نشان می‌دهند برخی از اسرا زنده نیستند اکنون خواستار آزادی ۳۳ اسیر هستند.

یک مقام اسرائیلی به نیویورک‌تایمز گفت که برخی از اسرایی که ما خواستار آزادی آنها بودیم در اسارت حماس جانشان را از دست داده‌اند.

روزنامه تایمز اسرائیل هم نوشته اسرائیل در توافق مبادله اسرا با حماس خواستار آزادی اسرایی شده که زن، کودک، مرد بالای ۵۰ سال و یا بیمار هستند.

کد خبر 848150 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه فلسطین

دیگر خبرها

  • نطق‌ شنیدنی در پارلمان اروپا درباره حمله ایران به اسرائیل
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • نماینده پارلمان عراق: سفیر آمریکا از عراق اخراج شود
  • تهدید علنی حزب‌الله توسط اسرائیل: لبنان را اشغال می‌کنیم!
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • منبع فلسطینی: اسرائیل از مواضع خود عقب‌نشینی کرد
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • عقب‌نشینی اسرائیل از مطالبه اولیه خود درباره آزادی اسرا
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه