Web Analytics Made Easy - Statcounter

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز (شنبه ۱۵ تیر) ۴۳۲ هزار و ۸۴۳ تومان ارزشگذاری شده است و امروز در بازار آزاد دلار ۱۳ هزار تومان، یورو ۱۴ هزار و ۷۰۰ تومان، پوند ۱۶ هزار و ۴۵۰ تومان مبادله می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، هر گرم طلای 18 عیار امروز (شنبه 15 تیر) 432 هزار و 843 تومان ارزشگذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 585 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 400 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 350 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 530 هزار تومان و سکه یک گرمی 990 هزار تومان مبادله می شود.

 

بنابراین گزارش، امروز (15 تیر) دلار 13 هزار تومان، یورو 14 هزار و 700 تومان، پوند 16 هزار و 450 تومان، درهم 3563 تومان، لیر 2336 تومان، یوان چین 1904 تومان، دلار کانادا 10 هزار و 21 تومان و دلار استرالیا 9196 تومان ارزشگذاری شده است.

 

این در حالی است که هر گرم طلای ۱۸عیار (13 تیر) ۴۳۱ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۴۱۶  دلار معامله می‌شد. در بازار سکه نیز سکه بهار آزادی طرح جدید 4 میلیون و 555 هزار تومان، سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 322 هزار تومان، نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 330 هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و 510 هزار تومان و سکه یک گرمی 981 هزار تومان مبادله می شد.

 

صرافی‌های بانک‌ها قیمت دلار را (13 تیر) ۱۲ هزار و ۷۵۰ تومان اعلام کرده بودند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۲ هزار و ۶۵۰ تومان خریداری می کردند. یورو نیز در این روز در صرافی های بانک ها با قیمت 14 هزار و 600 تومان از مردم خریداری می شد و با قیمت 14 هزار و 700 تومان به فروش می رفت. در بازار آزاد نیز (13 تیر) دلار 12 هزار و 970 تومان، یورو 14 هزار و 950 تومان، پوند 16 هزار و 700 تومان، درهم 3520 تومان، لیر 2305 تومان، یوان چین 1885 تومان، دلار کانادا 9800 تومان، دلار استرالیا 9150 تومان و کرون سوئد 1383 تومان ارزشگذاری شده بود.

 

بانک مرکزی نرخ ۴۷ ارز را برای امروز (15 تیر) اعلام کرد که بر اساس آن نرخ ۲۶ ارز مانند یورو و پوند نسبت به پنجشنبه گذشته کاهش و قیمت ۱۳ واحد پولی افزایش یافت. نرخ دلار و ۷ ارز دیگر نیز ثابت ماند. بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا برای امروز «شنبه پانزدهم تیرماه ۹۸» بدون تغییر نسبت به پنجشنبه گذشته ۴۲ هزار ریال قیمت خورد. همچنین در روز جاری هر پوند انگلیس با ۲۴۹ ریال کاهش نسبت به پنجشنبه گذشته ۵۲ هزار و ۵۹۳ ریال و هر یورو نیز با ۲۳۲ ریال کاهش ۴۷ هزار و ۱۶۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

 

افزون بر این، هر فرانک سوئیس ۴۲ هزار و ۳۴۲ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۴۴۸ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۸۷۵ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۳۱۸ ریال، روپیه هند ۶۱۴ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۱۰۴ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۶ هزار و ۵۸۴ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۸ هزار و ۷۲۳ ریال، دلار هنگ‌ کنگ ۵ هزار و ۳۹۳ ریال، ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال و دلار کانادا ۳۲ هزار و ۹۸ ریال قیمت خورد.

 

از سوی دیگر، نرخ دلار نیوزیلند ۲۷ هزار و ۸۳۵ ریال، راند آفریقای جنوبی ۲ هزار و ۹۶۳ ریال، لیر ترکیه ۷ هزار و ۴۶۲ ریال، روبل روسیه ۶۵۹ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۳ هزار و ۵۲۹ ریال، لیر سوریه ۸۲ ریال، دلار استرالیا ۲۹ هزار و ۳۷۳ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۴ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۹۰۲ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۹ هزار و ۷۲۵ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۳۸۵ ریال، کیات میانمار ۲۸ ریال و یکصد روپیه نپال ۳۸ هزار و ۱۷۱ ریال تعیین شد.

 

افزون بر این، نرخ یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۸۰۵ ریال، دینار لیبی ۳۰ هزار ۱۱۰ ریال، یوان چین ۶ هزار و ۹۳ ریال، یکصد بات تایلند ۱۳۶ هزار و ۴۴۲ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۱۵۳ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۵ هزار و ۷۴۲  ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۱۰ هزار و ۹۳۲ ریال، لاری گرجستان ۱۵ هزار و ۱۲ ریال، یک هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۷۶ ریال، افغانی افغانستان ۵۲۵ ریال، روبل جدید بلاروس ۲۰ هزار و ۴۸۸ ریال، منات آذربایجان ۲۴ هزار و ۷۰۷ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۱ هزار و ۸۰۱ ریال، سومونی تاجیکستان ۴ هزار و ۴۵۰ ریال، بولیوار جدید ونزوئلا ۴ هزار و ۲۰۶ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲هزار ریال ارزش‌گذاری شد.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت نماز جمعه خطبه نماز جمعه خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه حج مشهد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قیمت طلا و سکه قیمت ارز و سکه قیمت طلا قیمت ارز طلا ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۳۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟

یک عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق با اشاره به کاهش نرخ ارز در بازار غیررسمی، گفت: ریزش نرخ ارز همچنان ادامه‌دار خواهد بود و حتی احتمال می‌رود که به کانال ۵۰ هزار تومان هم بازگردد.

گروه بانک و بورس بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛ «رامین پولادرگ» عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق در گفتگو با بازارنیوز پیرامون روند فعلی بازار غیررسمی ارز و کاهش قیمت دلار در آن اظهار کرد: افزایش چند روز اخیر نرخ ارز صرفاً متاثر از وقایع سیاسی بود و هیچ علت اقتصادی در وقوع آن نقش نداشت. در حال حاضر قیمت دلار در بازار غیر رسمی رو به کاهش است.


این عضو اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق تاکید کرد: با توجه به کاهش تنش‌های سیاسی و همچنین با در نظر گرفتن این احتمال که دیگر هیچ اتفاق جدیدی رخ نخواهد داد، انتظار می‌رود که کاهش نرخ ارز همچنان ادامه داشته باشد و حتی به کانال ۵۰ هزار تومان هم برگردد. در حال حاضر شرایط فعلی بازار این گزاره را به شدت محتمل کرده است.


وی همچنین درباره مدیریت بانک مرکزی در حوزه ارز گفت: عملکرد این نهاد از همه جهات مثبت و قابل قبول است، زیرا جهش یکباره نرخ ارز در بازار غیررسمی درست در شرایطی رخ داد که کنترل آن کاری بسیار سخت محسوب می‌شد. در طول ادوار گذشته هر زمانی که تنش‌های سیاسی فروکش می‌کرد، روند کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی با سرعت آهسته‌ای انجام و یا در محدوده بالایی متوقف می‌شد، اما اکنون این موضوع تکرار نشده و ریزش قیمت دلار در بازار غیررسمی همچنان ادامه دار است.


پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: بازار ارز ، قیمت ارز ، نرخ ارز ، بازار غیررسمی ارز ، بانک مرکزی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000T9j

دیگر خبرها

  • قیمت دلار و یورو امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۹
  • نرخ ارز امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ +جزئیات
  • تداوم عقب‌نشینی نرخ ارز در بازار غیر رسمی/ قیمت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان بازمی‌گردد؟
  • قیمت طلا،سکه و دلار شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آخرین وضعیت بازار طلا و سکه؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۸
  • نرخ ارز امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات