Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@00:11:28 GMT

عملیات اجرایی شیار لرزاننده در نقاط حادثه خیز

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۲۹۴۷۰۲

عملیات اجرایی شیار لرزاننده در نقاط حادثه خیز

جواد نژادی، گفت: به منظور ایمن سازی راه های جنوب کرمان، عملیات اجرایی شیار لرزاننده در نقاط حادثه خیز حوزه جنوب کرمان در حال انجام است .

" جواد نژادی " رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به منظور ایمن سازی راه های جنوب کرمان، عملیات اجرایی شیار لرزاننده در نقاط حادثه خیز حوزه جنوب کرمان در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد نژادی، افزود: عملیات اجرایی شیار لرزاننده، به طول ۱۵۴ کیلومتر شیار طولی و ۴ کیلومتر شیار عرضی آسفالت با اعتباری بیش از ۳ میلیارد ریال در نقاط حادثه خیزی که واژگونی خودرو زیاد است در حال اجراست.
رئیس اداره ایمنی و حریم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان، ابراز داشت: شیارهای لرزاننده طولی و عرضی می تواند رانندگان را هنگام خواب آلودگی و خروج از مسیر اصلی هوشیار و آگاه کند.
نژادی، بیان داشت: عملیات اجرایی شیار لرزاننده در مقاطع و مسیرهای پر حادثه ضمن کاهش سرعت و افزایش ضریب هوشیاری رانندگان موجب کاهش تصادفات نیز می شود.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت جشن های دهه کرامت خبرگزاری شبستان نماز جمعه خطبه نماز جمعه حج خطبه های نماز جمعه مشهد چهارمحال و بختیاری راه های جنوب کرمان جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۴۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجانغربی گفت: سامانه بارشی که از دیروز در استان فعال شده و بارندگی خوبی به ویژه در جنوب استان داشته، از فردا پنجشنبه تقویت می شود.

مهدی صابری افزود: بر اساس بررسی آخرین نقشه های پیش بینی و پیش یابی با عبور متناوب امواجی از تراز میانی جو از امروز رگبار باران همراه با رعد و برق و در مناطق مستعد همراه با بارش تگرگ در استان رخ می دهد که فردا بر شدت آن افزوده می شود.

صابری، با بیان اینکه این سامانه در همه نقاط استان به ویژه نقاط جنوبی فعال خواهد بود، گفت: در این مدت وزش باد نیز پیش بینی می شود و این روند تا اوایل هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت و با توجه به شدت بارشها، پیش بینی آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن رودخانه ها وجود دارد.

وی، با اشاره به کاهش نسبی دمای هوا در استان اظهارکرد: در ۲۴ ساعت گذشته بارشهایی در نقاط جنوبی استان ثبت شده که بیشترین میزان آن با ۲۶ میلیمتر در سردشت  بوده است.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در این مدت چالدران با هشت درجه بالای صفر خنک ترین و پلدشت با ۳۳ درجه بالای صفر گرمترین شهرهای آذربایجان‌غربی بودند.

دیگر خبرها

  • مناطق حادثه خیز در هنگام وقوع بارندگی شناسایی شدند
  • تقویت سامانه بارشی از فردا پنجشنبه در آذربایجان‌غربی
  • عملیات انفجار محور دولت‌آباد - بحرآسمان را مسدود کرد
  • بارش باران در ۱۸ استان کشور/ خلیج فارس مواج می‌شود
  • کاهش ۱۰ درصدی تصادفات سالانه با رفع نقاط حادثه خیز از امسال اجرایی می‌شود
  • عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت موقتاً متوقف شد
  • توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت با دستو‌ر دادستانی
  • ورود دادستانی و توقف عملیات عمرانی در شهر جدید جیرفت
  • ضرورت اصلاح نقاط حادثه خیز شهر مراغه
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند