Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال دانشجویان گفت: کار ما قطعا برای رسیدن به فینال و تکرار قهرمانی سخت است اما تصور می‌کنم بازی به بازی شرایط بهتری مقابل حریفان داشته باشیم. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ایتالیا، علی پورعروجی، سرمربی تیم والیبال دانشجویان اظهار داشت:  در شروع بازی مقابل فرانسه ما چند امتیاز از دست دادیم و این مساله کمی بر شرایط روانی بازیکنانمان اثر گذاشت و نتیجه 2 گیم نخست را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این دیدار افزود: در گیم سوم بازیکنان ما به انسجام و هماهنگی بهتری رسیدند و البته در یک بازی پرفشار و سخت توانستیم  امتیاز دو گیم را بدست آوریم. فرانسوی‌ها در گیم پنجم دوباره شروع به زدن سرویس های پرقدرت و حساب شده کرده و پیروزی در این بازی را به نام خود ثبت کردند.

پورعروجی در ادامه به بازی دوم تیم دانشجویان ایران در برابر تیم لهستان اشاره کرد و گفت: تیم‌های لهستان و برزیل پیش از دیدار ما با فرانسه بازی کردند و ما فیلم این بازی را تهیه کرده و امروز آن را همراه با والیبالیست‌ها آنالیز  می‌کنیم.

وی با بیان اینکه لهستان برزیل را سه بر صفر شکست داده است، افزود:  قطعا باید سخت تر و البته بهتر در برابر لهستان بازی کنیم و ترکیب تیم با توجه به عملکرد  والیبالیست ها در برابر فرانسه انتخاب خواهد شد.

پور عروجی گفت: کار ما قطعا برای رسیدن به فینال و تکرار قهرمانی سخت است اما تصور می‌کنم بازی به بازی شرایط بهتری  مقابل حریفان داشته باشیم.

وی اضافه کرد: امیدوار بودیم با چند روز زودتر آمدن به محل مسابقات بتوانیم نقص نداشتن دیدار تدارکانی را با دیدار دوستانه با تیم شرکت کننده در رقابت‌ها جبران کنیم اما متاسفانه به دلایل عدیده این امکان فراهم نشد.

یونیورسیاد 2019 ایتالیا|شکست ایران مقابل فرانسه در دیداری نفس‌گیر

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,31/CT11 واژه های کاربردی مرتبط یونیورسیاد والیبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یونیورسیاد والیبال یونیورسیاد والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد

 بعد از شکست امشب موناکو مقابل لیون، پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان فصل جاری لیگ فرانسه معرفی شد.

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن امشب سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها، عنوان قهرمانی فصل 24-2023 لیگ فرانسه را به دست آورد. تیم پاریسی در هفته سی و یکم با بهره از شکست 3-2 موناکو مقابل المپیک لیون به عنوان قهرمانی دست یافت.

    موناکو در بازی امشب با گل‌های دقیقه یک و 60 وسام بن یدر امید زیادی برای برد داشت اما سه گل الکساندر لاکازت، سعید بن‌رحما و مالک فوفانا را در دقایق 22، 26 و 84 تیم لیون را به برد رساند.

لیون با برد در بازی امشب به 44 امتیاز در رده هفتم رسید، در حالی‌که امتیاز موناکو با 58 امتیاز در رده دوم باقی ماند. این شکست فاصله موناکو با پی‌اس‌جی صدرنشین را روی عدد 12 نگه داشت.

پاری سن ژرمن شب گذشته امید زیادی داشت تا با برد مقابل لوآور، قهرمانی زودهنگام را جشن بگیرد اما بعد از تساوی 3-3 این خوشحالی به تعویق افتاد.

با شکست امشب موناکو، پاری سن ژرمن برای سومین بار متوالی و دوازدهمین بار در تاریخش قهرمان لیگ فرانسه شد. لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، هم پس از قهرمانی در سوپرجام فرانسه، دومین قهرمانی خود را با این تیم جشن گرفت.

پی‌اس‌جی اکنون برای کسب چهار‌گانه تاریخی شانس خوبی دارد. آن‌ها باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دورتموند بروند و همچنین در فینال جام حذفی فرانسه به مصاف لیون بروند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قهرمانی پی اس جی در لوشامپیونه(عکس) حذف پاري سن ژرمن از جام اتحاديه فرانسه

دیگر خبرها

  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی: قهرمان بهترین لیگ والیبال دنیا مشخص شد
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • ساعت پخش زنده بازی ایران و تایلند ‌در فینال جام فوتسال آسیا از تلویزیون + شبکه ۳ و آنلاین
  • پیروزی تیم والیبال دانش‌آموزی مقابل چین تایپه/ تقابل با آلمان در فینال جهان
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • با صعود به فینال برند ایران حفظ شد/ قهرمانی نیاز فوتسال ایران است
  • ستاره ایرانی یک قدم تا پایان خوش در بهترین لیگ دنیا
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان