Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهربا اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال به بیش از سه هزار و ۵۰۰ حادثه ترافیکی رسیدگی شده است گفت: در این مدت بیشترین تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی بوشهر-گناوه و گناوه- دیلم بوده است. ۱۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، عبدالرحیم دادجو صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه اورژانس استان بوشهر از امکانات و تجهیزات لازم امدادرسانی برخوردار است اظهار داشت: اورژانس 115 استان بوشهر دارای بالگرد هوایی، 33 پایگاه جاده‌ای و 19 پایگاه شهری  برای رسیدگی به حادثه دیدگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به  اینکه اورژانس استان بوشهر دارای 96 دستگاه آمبولانس و 370 تکنسین و امدادگر است تصریح کرد: این اورژانس در جاده‌ها، مناطق شهری و روستایی مستقر و به صورت شبانه‌روزی در حال ارائه خدمات به مصدومان و بیماران اورژانسی است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از ارائه خدمات اورژانسی به بیش از 9 هزار و 800 بیمار خبر داد و بیان کرد:در سه‌ماه نخست امسال 9 هزار و 870 ماموریت پیش بیمارستانی توسط تکنسین‌های اورژانس 115 بوشهر انجام شده است.

دادجو با اشاره به اینکه در سه ماه نخست امسال 36 هزار تماس با مراکز پیام اورژانس 115 استان بوشهر برقرار شده است افزود: از این تعداد 9هزار و 800 مورد منجر به ماموریت شد که پنج هزار و 800 مورد آن شهری و 4 هزارمورد دیگر جاده‌ای بوده است.

وی، از کل ماموریت‌های اورژانس استان بوشهر سه هزار و 500 مورد آن را حوادث ترافیکی دانست و تصریح کرد:در سه ماه نخست امسال به بیش از سه هزار و 500 حادثه ترافیکی رسیدگی شده که بیشترین تصادفات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی بوشهر-گناوه و گناوه- دیلم بوده است.

دادجو با بیان اینکه در سه ماه نخست امسال به شش هزار حوادث غیرترافیکی و بیماری رسیدگی شده افزود: در این مدت شش هزار و 400  بیمار اورژانسی به مراکز درمانی استان منتقل و سه هزار و 400  بیمار در محل‌های انتقالی، درمان شده‌اند.

رئیس فوریت‌های پزشکی استان بوشهرمیانگین زمانی رسیدن بر بالین بیماردر ماموریت‌های شهری اورژانس بوشهر را چهار دقیقه دانست و گفت: این زمان در ماموریت‌های جاده‌ای 7 دقیقه  ثبت شده است.

وی با اشاره به  انجام 30 ماموریت اورژانسی هوایی خاطر نشان کرد: در سه ماه نخست امسال بالگرد امدادی اورژانس 115 بوشهر برای انجام 30 ماموریت کاملا حیاتی به پرواز درآمد و آنها را کمتر از 20 دقیقه از دورترین نقطه استان به مرکز استان و استان‌های مجاور انتقال داده است.

بوشهر| 3 نفر در رودخانه‌های دشتستان غرق شدند اورژانس بوشهر 18 هزار ماموریت در رسیدگی به سانحه دیدگان انجام داد اورژانس بوشهر بیش از 3 هزار مأموریت در طرح امداد نوروزی انجام داد

دادجو با اشاره به اینکه مرکز فوریت‌های پزشکی شبانه‌روز آماده خدمات رسانی است افزود: با توجه به گرم شدن هوای استان بوشهر، گردشگران از شنا در رودخانه‌ها که دارای علامت خطر غرق شدن است خودداری کنند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۷۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان

احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دولت سیزدهم اقدمات بسیار خوبی در حوزه اقتصاد دانش بنیان در استان انجام شده است و دستاورد‌های خوبی در حوزه دانش بنیان‌ها و شرکت‌های فناور در سال گذشته داشته ایم.

استاندار بوشهر افزود: تصویب قانون جهش تولید دانش بنیان از جمله قوانین مهم و خوبی بود که طی سالیان اخیر به مرحله اجرا رسیده و تمامی دستگاه‌های خدمت رسان مکلف هستند که ارائه خدمات به شرکت‌های دانش بنیان را در اولویت قرار دهند.

رئیس ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در ارزیابی سال ۱۴۰۲ وزارت کشور و شاخص‌های ده گانه شامل ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان، برنامه ریزی اقتصاد دانش بنیان، ماموریت گرایی دانشگاه ها، تعیین ماموریت پارک‌های علم و فناوری، تعیین ماموریت کارآفرینان، تعیین ماموریت نخبگان، اقدامات تسهیلگرانه، افزایش تولید دانش بنیان، مردمی سازی اقتصاد دانش بنیان و صادرات دانش بنیان، با اقدامات در خور تحسین عملکرد مناسبی را ثبت و با کسب ۸۴ امتیاز از مجموع ۱۰۰ امتیاز این ارزیابی، رتبه سوم کشور را به خود اختصاص داده است.

محمدی زاده گفت: طبق ارزیابی وزارت کشور، استان بوشهر در شاخص‌های تشکیل جلسات ستاد اقتصاد دانش بنیان، اقدامات تسهیگرانه و مردمی سازی اقتصاد رتبه دوم و در مجموع شاخص‌ها رتبه سوم را کسب کرده است.

استاندار بوشهر افزود: استان بوشهر در برنامه اقتصاد دانش بنیان، ماموریت گرایی پارک‌های علم و فناوری و هیئت‌های اندیشه ورز و تولید دانش بنیان نیز از استان‌های پیشرو و گروه اول در سطح کشور معرفی شده است.

محمدی زاده با بیان اینکه رتبه استان بوشهر در سال ۱۴۰۱ رتبه ۲۱ بوده است، افزود: با حمایت‌های معاونت اقتصادی استانداری و تلاش پارک علم و فناوری خلیج فارس و هم افزایی و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی و روسای دانشگاه‌های عضو ستاد اقتصاد دانش بنیان و با تلاش جمعی، استان بوشهر توانسته رتبه سوم کشوری در توسعه اقتصاد دانش بنیان را بدست آورد.

وی اضافه کرد: کسب این توفیق که نشان از توسعه و نفوذ دانش و فناوری در فعالیت‌های اقتصادی است نوید بخش آینده‌ای درخشان برای جوانان استان خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • بوشهر سومین استان کشور در ارزیابی توسعه اقتصاد دانش‌بنیان است
  • کسب رتبه سوم استان بوشهر در توسعه اقتصاد دانش بنیان
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • آزادی ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر
  • ایمن‌سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه
  • ثبت بیش از ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تردد بین استانی در خوزستان
  • ایمن سازی ۴۱ نقطه پرحادثه در محورهای مواصلاتی کرمانشاه