Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز شنبه در حاشیه آیین توزیع ۲۳۸ سری جهیزیه نوعروسان در خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران افزود: از سال ۹۴ تا پایان سال ۹۷، نیز ۱۴ هزار سری جهیزیه در این مناطق توزیع شده است.

سرهنگ حمید برهخت بیان کرد: همچنین در سه سال گذشته ۳۵ هزار پروژه عمرانی در ۴۰ عنوان برنامه توسط قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ساخت مسکن، مساجد، خانه عالم، خانه بهداشت و بیمارستان های صحرایی از عمده این اقدامات است.

وی اضافه کرد: با احداث بیمارستان صحرایی در استان سیستان و بلوچستان، یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در منطقه صفر مرزی تحت درمان قرار گرفتند و حتی به بیماران صعب العلاج خدمات ارایه شد.

سرهنگ برهخت اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری دفتر مقام معظم رهبری در خصوص آب چابهار و کنارک هم ۹۴۰ پروژه در دست اقدام است که در دو ماه آینده به اتمام و به عنوان هدیه مقام معظم رهبری در اختیار مردم قرار می گیرد.

وی یادآور شد: همچنین پنج هزار و ۲۵۲ مسکن برای مددجویان سازمان بهزیستی احداث می‌شود که سهم خراسان جنوبی ۶۰۰ واحد است و از ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

مسئول محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از اجرای طرح در برخی استان ها از جمله خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این طرح با همکاری آستان قدس در استان های خوزستان و سیستان و بلوچستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: برای انجام طرح مذکور تسهیلات بانکی و بلاعوض در نظر گرفته شده است که برای آغاز طرح در خراسان جنوبی نیز امروز نشستی با مسئولان برگزار و برنامه ریزی لازم انجام خواهد شد.

۷۵۵۷* ۶۰۵۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ازدواج آستان قدس رضوی سپاه پاسداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۲۹۸۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • اعزام ۵۲۰ مبلغ به مناطق مختلف خراسان جنوبی
  • تلاش برای حل فروکش تنش آبی و ایجاد پایداری شبکه توزیع آب در شهرستان چهارباغ
  • نیاز گمرکات مرزی، مناطق آزاد و ویژه به ۳۵۰ دستگاه آشکارساز کامیونی
  • اجرای ۷۰ برنامه فرهنگی و محرومیت زدایی در هفته بسیج سازندگی
  • کاهش ۲۲ درصدی حوادث ساختمان در خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • هشدار نارنجی سازمان هواشناسی برای مناطق جنوبی کشور
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی