Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماکان پدرام روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهرستان لنگرود در زمینی به مساحت ۴۵ هزار و۲۶۰ متر مربع با زیر بنای ۱۲ هزار و ۳۳۸ متر مربع در سه طبقه روی کرسی و با ظرفیت کلی ۱۳۷ تخت، درحال حاضر با پیشرفت فیزیکی بیش از ۹۲ درصد در حال تکمیل است.

وی تصریح کرد: مصوب اولیه این پروژه ۹۶ تخت بودکه طی دوران ساخت براساس نیاز شهرستان به ۱۳۷ تخت افزایش یافت و با بهره برداری از آن نیازهای تخصصی شهرستان را تا سالیان سال تامین خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعتبار مورد نیاز برای اتمام پروژه های بیمارستان لنگرود را ۱۲۰ میلیارد ریال اعلام و خاطرنشان کرد: همزمان با عملیات تکمیل نهایی ساخت این بیمارستان، تجهیز آن هم در دست اقدام است.

شهرستان لنگرود با سه بخش مرکزی، کومله و اتاقور در ۶۰ کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است

وی در خصوص بیمارستان ۲۳۱ تختخوابی در دست ساخت تالش نیز بیان کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۴ هزار و ۹۷۰ متر مربع و با زیربنای ۱۵ هزار و ۹۹۵ مترمربع بیش از ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
مکان تصریح کرد: این بیمارستان در چهار طبقه احداث می شود و ارائه خدمات پزشکی این واحد بزرگ درمانی در سطح استانداردهای تعریف شده بهداشت و درمان می باشد.
پدرام با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای اتمام این پروژه حدود ۱۵۰ میلیارد ریال می باشد، خاطرنشان کرد: اهتمام داریم تا این دو پروژه امسال به بهره برداری برسد.

از دو سال قبل، دو بیمارستان در لاهیجان در شرق و آستارا در غرب گیلان به بهره برداری رسیده و علاوه بر دو بیمارستان در لنگرود و تالش بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی در منطقه لاکان رشت نیز در حال ساخت است.

برای ساخت این بیمارستان که تا کنون ۴۵ درصد پیشرفت کار دارد، حدود ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.


شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۷۲۹۶ /‏۶۰۳۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راه و شهرسازی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این پروژه بزرگ آموزشی گفت: دارالفنون اردبیل با مساحت ۱۰ هزار متر مربع با ۳۰ کلاس آموزشی، دارای سالن ورزشی و آمفی تئاتر ۲۵۰ نفره آماده بهره برداری است.
نیکزاد با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی آموزشی برای بهبود کیفیعت آموزشی در اردبیل و با سرمایه گذاری بانگ پاسارگاد کشور احداث شد گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان برای احداث دارالفنون اردبیل سرمایه گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • پروژه قزوین- الموت در تابستان امسال به بهره برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از حمام بیگ‌جوان چایپاره با کاربری اقامتگاه بوم‌گردی 
  • آغاز ساخت دو طرح راهسازی در بندرعباس
  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان