Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سرهنگ قربانعلی حیدرپور جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اموال و وسایل باغ ویلا‌ها در سطح حوزه استحفاظی، پیگیری موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تصریح کرد:ماموران دایره تجسس کلانتری۱۲ فلسطین با اشراف اطلاعاتی وبررسی شیوه‌های وقوع سرقت، یک سارق سابقه دار را شناسایی وبا هماهنگی قضایی این فرد را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قوچان گفت: فرد دستگیر شده به۶ فقره سرقت از باغ ویلا‌ها اعتراف که تعدادی از لوازم سرقتی از مخفیگاهش کشف شد.
سرهنگ  حیدرپور  افزود:متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.   انتهای پیام//ح.خ   سارق حرفه ای باغ ویلاها در قوچان دستگیر شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت قطعات داخل خودرو در خرم آباد، پیگیری موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

سرهنگ نبی اله قاسمی افزود: مأموران کلانتری ۱۵ خرم آباد با اقدامات و رصد‌های اطلاعاتی یک سارق سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر، که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه‌ها سارق به ۱۳ فقره سرقت قطعات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ قاسمی در پایان از شهروندان خواست وسایل نقلیه خود را به لوازم ایمنی نظیر دزد‌گیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال، قفل سوئیچی و سایر وسایل تأخیری و بازدارنده تجهیز نمایند و هرگونه مورد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • دستگیری سارق محتویات خودرو در خرم آباد
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سارق اماکن خصوصی و ساختمان‌های نیمه کاره دستگیر شد
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • سارق ۲۰ میلیاردی منازل در اصفهان دستگیر شد