Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سیدمحمدرضا هاشمی فرماندار مشهد در جلسه معارفه خود گفت: با توجه به اینکه ۳۰ درصد جمعیت شهر مشهد در حاشیه این کلانشهر زندگی می‌کنند و این منطقه درگیر آسیب‌های اجتماعی متعدد از جمله طلاق، اعتیاد و خشونت است، توجه به حاشیه شهر از اولویت‌های فرمانداری مشهد خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 وی با بیان این که توجه به آسیب‌های اجتماعی از وظایف فرمانداران است تصریح کرد: رفع مشکلات حاشیه شهر پیش از اینکه نیازمند همکاری دستگاه‌های مختلف باشد نیازمند همدلی آن‌ها به ویژه آستان قدس رضوی، شهرداری مشهد و دیگر دستگاه‌های مرتبط است.

فرماندار مشهد افزود:  معیشت مردم، توجه بیشتر به امنیت و رفاه زائران، توسعه گردشگری مذهبی و تکریم ارباب رجوع را از اولویت‌های فرمانداری در کلانشهر مشهد است.

هاشمی افزود: اقتصاد، افزایش سرمایه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی با افزایش اعتماد مردم، ایجاد امنیت و احساس امنیت پایدار، تحقق زمینه رونق تولید و ایجاد کسب و کار نیز در دستور کار فرمانداری قرار می گیرد.

وی با اشاره به سوابق خود در مدیریت مستقیم ۱۵ انتخابات تصریح کرد: فرمانداران وظیفه دارند با رعایت قانون و فراهم کردن امنیت کامل مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را فراهم کنند.

فرمانداری شهرستان مشهد از آبان پارسال تاکنون که احمد علی موهبتی فرماندار سابق مشهد به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شد با سرپرستی حیدر خوش نیت اداره می‌شد.

محمدرضا هاشمی که پیش از این به عنوان معاون سیاسی استاندار قم مشغول خدمت بود با حکم وزیر کشور به عنوان فرماندار مشهد منصوب شده است.

شهرستان مشهد با ۳ ونیم میلیون نفر جمعیت بیش از یک میلیون نفر جمعیت و ۴۰۰ روستا دارد.   انتهای پیام// ز.م   تبیین برنامه های فرماندار جدید مشهد در جلسه معارفه خود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان

با توجه برگزاری دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در چارچوب مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ در تاریخ ۲۲ خرداد ماه سال جاری به میزبانی ورزشگاه آزادی، رسانه‌های گروهی جهت حضور در این دیدار از امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه تا پایان وقت اداری روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه فرصت دارند درخواست خود را از طریق سامانه media.the-ffiri.com ثبت کنند.

بر این اساس لازم است معرفی نامه، عکس پرسنلی، کارت خبرنگاری و در سامانه مورد نظر بارگذاری شود.

لازم به ذکر است، با توجه به محدودیت‌ها و ظرفیت جایگاه خبرنگاران امکان ثبت نام و صدور آی دی کارت تنها برای یک خبرنگار و یک عکاس از هر رسانه مکتوب وجود خواهد داشت.

همچنین شبکه‌های تلویزیونی نیز می‌توانند نسبت به ثبت نام سه نماینده بر همین اساس اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • ثبت نام نمایندگان رسانه‌ها به منظور پوشش دیدار ایران و ازبکستان
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • کشف یک جسد با دست‌ و پای بسته در شهرستان اردل
  • توان علمی دانشگاه فردوسی مشهد باید به حل مشکلات کمک کند
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • هشدار فرماندار اهواز به مردم درپی رهاسازی آب سد دز
  • شهروندان از تردد و توقف در حریم رودخانه ها خودداری کنند
  • مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد
  • هیچ گونه مشکلی برای تردد در شهر ایلام وجود ندارد