Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-05-06@23:00:41 GMT

شاخص بورس وارد کانال ۲۴۵ هزار واحدی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۳۱۹۶

شاخص بورس وارد کانال ۲۴۵ هزار واحدی شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از خبرگزاری مهر، در پایان روز معاملاتی جاری، در ۲۸۷ هزار و ۵۸۹ نوبت معاملاتی، ۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۱۰ هزار و ۹۲۷ میلیارد ریال در بورس معامله شد و ارزش بازار به ۹۱۶ هزار و ۶۷۴ میلیارد ریال رسید.

بر این اساس شاخص کل با (۳۴۹۸) واحد کاهش به ۲۴۵ هزار و ۴۴۵ واحد، شاخص قیمت «وزنی - ارزشی» با (۹۸۲) واحد افت به ۶۸ هزار و ۹۱۵ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۳۶۴) واحد کاهش به ۵۹ هزار و ۵۰۸ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۲۴۸) واحد افت، به ۴۰ هزار و ۵۵۰ واحد، شاخص آزاد شناور با (۳۸۲۰) واحد کاهش، به ۲۷۵ هزار و ۵۴۳ واحد، شاخص بازار اول با (۲۶۹۲) واحد افت به ۱۸۱ هزار ۵۳۱ واحد و شاخص بازار دوم با (۶۴۴۶) واحد ریزش به ۴۸۵ هزار و ۱۵۹ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمادهای تاثیرگذار

امروز ۷ نماد «فارس با (۴۶۸) واحد، فولاد با (۳۱۵) واحد، تاپیکو با (۱۸۴) واحد، اخابر با (۱۷۷) واحد، پارس با (۱۵۷) واحد، وامید با (۱۴۲) واحد و شپنا با (۱۳۸)» افت، بیشترین تاثیر منفی را در کاهش شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

نوسان شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، شاخص صنایع «دستگاه های برقی با ۴۱۶۰۳ واحد رشد معادل ۴.۰۵ درصد به یک هزار و ۶۹ واحد، منسوجات با ۸۸ واحد افزایش معادل ۳.۲۵ درصد به ۲ هزار و ۸۱۸ واحد، لاستیک با (۱۴۳۴) واحد رشد معادل (۲.۶۰) درصد به ۵۳ هزار و ۶۴۲ واحد، خودرو با (۱۲۱۶) واحد ریزش معادل (۳.۶۵) درصد به ۳۲ هزار و ۷۵ واحد، محصولات کاغذ با (۱۹۳۸) واحد کاهش، معادل (۳.۸۶) درصد به ۴۸ هزار و ۲۵۴ واحد، ذغال سنگ با (۳۲۶) واحد افت معادل (۴.۰۴) درصد به ۷ هزار و ۷۴۹ واحد، وسایل ارتباطی با (۳۱۵) واحد کاهش معادل (۴.۷۱) درصد به ۶ هزار ۳۷۴ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند: قیمت سهام نمادهای «بسویچ، وآذر، غچین، پدرخش، البرز، حپترو و نبروج» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «سهگمت، شاراک، ساروم، فلوله، خاذین، لپارس و فسرب» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: بورس بورس تهران شاخص کل بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۳۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار

شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با رشد ۷۸۵.۹۳ واحدی به ۲,۲۶۵,۷۰۳ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۲۷۶.۴۴ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

حجم معاملات تاکنون ۶۲۹.۹۸۴ میلیارد سهم بود که طی ۲۸,۹۶۲ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۵,۰۰۲.۵۸۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۸,۲۶۲,۰۵۴.۲۶۴ میلیارد ریال شد.

کد خبر 750635

دیگر خبرها

  • شاخص بورس امروز ۱۷ اردیبهشت/افت ۲۰۶۴۷ واحدی
  • گزارش بورس امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • ریزش ۲۰ هزار واحدی شاخص کل بورس
  • لحظه به لحظه با بورس / کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل
  • کاهش هزار و ۶۱۹ واحدی شاخص کل بورس
  • افت بیش از ۵ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • ریزش ۵ هزار واحدی شاخص بورس
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت؛ افت ۵ هزار واحدی شاخص کل
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • بورس امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار