Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-28@23:48:23 GMT

کشف محموله ۳۰ میلیاردی پوشاک قاچاق در بار پیاز!

تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۰۴۱۹۵

ساعت 24- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف دو محموله پوشاک قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال که به شکل ماهرانه‌ای در بار پیاز مخفی شده بود، خبر داد.

سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: به دنبال اطلاع پلیس آگاهی استان مبنی بر حمل مقدار زیادی پوشاک قاچاق توسط دو دستگاه کامیون در محور کرمانشاه - اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: کاراگاهان با استفاده از شگردهای پلیسی، موفق به شناسایی کامیون‌های مورد نظر شده و پس از مقداری تعقیب نامحسوس، در یک عملیات حساب شده نسبت به توقیف آنها اقدام کردند.

جاویدان خاطرنشان کرد: در بازرسی از هر دو کامیون، تعداد زیادی پوشاک به وزن پنج هزار و ۹۰۰ کیلوگرم که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: رانندگان هردو کامیون، پوشاک‌های قاچاق را به طرز ماهرانه‌ای مخفی کرده بودند، اما با تیزهوشی کاراگاهان پلیس آگاهی به دام افتادند.

وی در پایان با اشاره به تشکیل پرونده‌ای در این خصوص، از معرفی هر دو متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۴۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی

فرمانده مرزبانی استان آذربایجان غربی از کشف مقادیر چشم گیری کالای قاچاق در نوار مرزی این استان خبر داد و افزود: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.

سردار محمد احمدی اظهار کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذی صلاح شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک
  • محموله ۱۵ تنی خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز توقیف شد
  • بیشترین فروش فراورده‌های نفتی کرمانشاه در مرز پرویزخان انجام شده است
  • کشف محموله سیگار قاچاق در میامی
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • کشف ۱۷ میلیاردی کالای قاچاق در مرز‌های آذربایجان غربی
  • فیلم| عملیات تعقیب و گریز برای کشف محموله‌های قاچاق چوب در آذربایجان‌شرقی
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق