Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس گفت: رسانه ملی در سال رونق تولید برای انعکاس فعالیت‌های اقتصادی به ویژه در استان هرمزگان همه تلاش خود را به کار گرفته است.

وی در نشست مشترک معاونان و مدیران رسانه استانی خلیج فارس با مدیران بنادر و دریانوردی هرمزگان بر نقش و جایگاه بندر شهید رجایی در اقتصاد کشور تاکید کرد و افزود: فعالیت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با توجه به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به اقتصاد ملی باید بیش از گذشته انعکاس داده شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خلیج فارس با قدردانی از مدیران پرتلاش بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: صدا و سیمای مرکز خلیج فارس آماده است همکاری خود را با اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان و پوشش فعالیت‌های شبانه روزی این مجموعه بزرگ اقتصادی را گسترش دهد.

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان هم در این نشست گفت: مجتمع بندری شهید رجایی دروازه طلایی اقتصاد ایران است و مجموعه بنادر هرمزگان بیش از ۶۰ درصد صادرات و واردات کشور را انجام می‌دهند.

اله مراد عفیفی پور افزود: تلاش شبانه روزی همکاران بنادر و دریانوردی هرمزگان ترخیص و تخلیه کالا‌های اساسی کشور در کوتاهترین زمان است.

وی نقش رسانه ملی به ویژه صدا و سیمای مرکز خلیج فارس را در انعکاس فعالیت‌های مجتمع بندری شهید رجایی و سایر بنادر استان ارزنده دانست و بر گسترش همکاری‌های متقابل تاکید کرد.

در این نشست نشان دریانوردی از سوی مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به مهران جلائی مدیر کل مرکز خلیج فارس اهدا شد.
انتهای پیام/ز


تلاش همه جانبه رسانه ملی برای انعکاس توسعه اقتصادی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان بنادر اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۷۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: ۱۰ اردیبهشت ماه نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مهدی دوستی استاندار هرمزگان در آیین اختتامیه جشنواره بین‌المللی خلیج فارس اظهار داشت: روز خلیج فارس یادآور یکی از مجموعه فتوحات گسترده ملت ایران در طول تاریخ است.

وی با تأکید بر اینکه روز خلیج فارس و اخراج پرتغالی‌ها از این منطقه درست مثل روزهایی که مغول‌ها، یونانی‌ها و رومی‌ها از ایرانیان شکست خوردند بزرگ و مهم است افزود: فتح خلیج فارس به‌دست دلاوران ایرانی در سال 1622 میلادی مثل فتح خرمشهر است و اهمیت زیادی دارد.

استاندار هرمزگان با بیان "خلیج فارس خانه ماست." گفت: این روز نشانه‌ حراست از نمادهای هویتی و پاسداری از خلیج فارس است و امروز ما وظیفه مهمی را برای دفاع از نام، محیط زیست و مردمان ساکن در این منطقه به‌عهده داریم.

وی تصریح کرد: یکی از وظایف ما زنده نگه‌داشتن تاریخ و هویت خلیج فارس است که این هویت و تاریخ نشانه‌هایی مثل موسیقی، فرهنگ و آداب و رسوم دارد.

دوستی گفت: روز 10 اردیبهشت ماه که روز فتح جزیره هرمز و حاکمیت ایرانیان بر تمام خلیج فارس است بهانه‌ای است که ما به این فرهنگ بپردازیم و یاد و نام خلیج همیشه فارس را زنده نگه‌داریم.

انتهای پیام/864+

دیگر خبرها

  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • صدور ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان
  • استاندار هرمزگان: خلیج فارس خانه ایرانی‌ها‌ست
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • بهبود شاخص ایمنی عملیات بندری بنادر کشور/ افزایش ضریب ایمنی بندرانزلی
  • انعکاس برنامه‌های روز ملی خلیج فارس در بوشهر از ۱۹ شبکه خارجی
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • مدارس دینی بدون مجوز اهل سنت از ۳۳ به ۵ رسیده است
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد