Web Analytics Made Easy - Statcounter

"کریس کلاین" کارفرمای میلیاردر آمریکایی، سرمایه‎دار استخراج معدن و زغال سنگ و یکی از حامیان مالی ترامپ به همراه 6 تن دیگر بر اثر سقوط بالگرد در جزیره "گرند کی" باهاما درگذشت. ترامپ طی توئیتی، با خانواده و دوستان وی ابراز همدردی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"؛ روز گذشته (جمعه) "کریس کلاین" کارفرمای میلیاردر آمریکایی، سرمایه دار استخراج معدن و زغال سنگ و یکی از حامیان مالی ترامپ به همراه 6 تن دیگر بر اثر سقوط بالگرد در جزیره "گرند کی" باهاما درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ترامپ طی توئیتی، با خانواده وی همدردی نمود و نوشت: "عمیق ترین همدردی خود را با خانواده، دوستان و "کامرون" دختر فوق العاده ی "کریس کلاین" تاجر بزرگ و کارشناس انرژی و سایر دوستان که در سانحه غم انگیز باهاما بودند، ابراز می دارم. افراد بزرگ ویرجینیای غربی هرگز از یاد نمی روند."

کاربران توئیتر به این پیام واکنش نشان دادند:

- یکی از حامیان مالی ترامپ کم شد. وی (ترامپ) به مرگ او یا خانواده هایشان اهمیت نمی دهد، بلکه تنها به دلار فکر می کند.

- ترامپ ناراحت است، تنها به خاطر اینکه او یکی از بزرگترین حامیان وی بود. "کریس کلاین" مشهور به سلطان زغال سنگ در مراسم آغاز به کار ترامپ 1 میلیارد دلار به وی اهدا کرد.

- او ثروت خود را به پشتوانه معادن زغال سنگ، سیاه کردن ریه های دیگران و مسموم کردن هوا، آب و زمین به دست آورد. خلاص شدیم. پول وی را مصادره کنید و به کارگران معادن بدهید.

- خفه شو احمق.

- تو پیش از اینکه استیضاح و دستگیر شوی باید استعفا بدهی و از کشور خارج شوی.

- پس کودکانی که در اردوگاه های شما کشته شده اند چه می شوند؟ تا به حال کلمات روی مجسمه آزادی را خوانده ای؟ کلمات خوبی هستند. نه بزرگ هستند و نه غول پیکر، اما آمریکایی های واقعی طرفدار کلمات واقعی هستند.

- غم انگیزتر این است که تو با پناهجویانی که در جستجوی زندگی بهتر بودند و پدر و دختر خود را از دست دادند همدردی نمی کنی. تو فقط پول را می بینی.

- اینجا نیستم تا شمعی برای کسی (ثروتمند یا فقیر) روشن کنم، اما کنجکاو هستم تا بدانم چرا ترامپ به جای توجه به کودکان مهاجر که در اردوگاه های بازداشت و بدون مراقبت های پزشکی مناسب کشته شدند، بیشتر به یک میلیاردر توجه می کند؟

- آن مرد، ثروت خود را با نابودی سیاره زمین و سلامت میلیون ها نفر به دست آورد.

- فقط برو و بخواب، پیر مرد

- عمیق ترین همدردی من نثار آمریکایی هایی که مجبورند هزاران دروغ، پارتی بازی و حماقتی که شرم آور است و کشور را به خطر می اندازد را تحمل کنند. اما ما آن را پشت سر می گذاریم و در انتخابات سال 2020 تمام اینها به پایان می رسد.

- هیچ اشاره ای به زلزله های اخیر کالیفرنیا (4 جولای، 6.5 ریشتر و 5 جولای، 5.4 و 7 ریشتر) نکردی.

- چیزی درباره مرگ افراد در مرز (آمریکا) نمی گویی؟ آنها در زغال نیستند، در قفس هستند.

- می دانی که کالیفرنیا دچار زلزله 7.1 ریشتری شد و ایستگاه هوایی نیروی دریایی دریاچه چین آسیب دید.

- مرگ وی واقعا ناراحت کننده است، اما او اصلا کارشناس انرژی نبود. اگر متخصص بود، انرژی را تجدیدپذیر می کرد.

- مجبور بودی از دختر وی یاد کنی؟ خانواده و دوستان کافی بود.

- چرا با کودکان درون قفس های مرزی همدردی نمی کنی؟

- حتی نیم نگاهی به کودکانی که به خاطر سیاست هایش کشته شدند، نکرد.

 

معصومه میرحسینی

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۰۹۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا
  • واکنش ترامپ به خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از فلسطین
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • واکنش دوستان بازیگر زن سریال نون خ به چهره و ظاهرش (فیلم)
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • اعضای شورای شهر در هر تصمیمی نفع مردم را لحاظ کنند
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم