Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@21:26:08 GMT

اولین کاشف یونایتدی مگوایر: سر الکس فرگوسن

تاریخ انتشار: ۱۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۱۲۵۳۲

اولین کاشف یونایتدی مگوایر: سر الکس فرگوسن

درحالیکه احتمال یونایتدی شدن هری مگوایر بالا به نظر می‌رسد، گفته می‌شود سر الکس زمانی که مگوایر 17ساله بوده به او تلفن کرده و گفته بوده می‌تواند فوتبالیست بزرگی باشد.

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر یکی از اصلی‌ترین هدفهای منچستریونایتد در بازار نقل و انتقالات تابستانی است و این در حالی است که سر الکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ، استعداد و توان این ملی‌پوش انگلیسی را از مدتها پیش کشف کرده بوده و این را با خود او نیز مطرح کرده بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سر الکس در سال 2011 زمانی که برای تماشای فینال جام حذفی جوانان انگلیس که در ورزشگاه اولدترافورد برگزار می‌شده در این ورزشگاه حضور داشته شیفته بازی هری مگوایر جوان می‌شود که در آن زمان به عنوان مدافع تیم شفیلد یونایتد بازی می‌کرده.

 

 

دیلی‌میل می‌گوید فرگوسن آنچنان تحت بازی مگوایر جوان قرار گرفته بوده که چند روز بعد به او تلفن می‌کند.

 

این در حالی است که در جریان شکست تیم مگوایر در آن بازی او از ناحیه سر ضربه محکمی دریافت کرده بوده و شب بعد از بازی را در بیمارستان به صبح رسانده بوده. بر اساس این گزارش، سر الکس به مگوایر تلفن می‌کند تا اوضاع و احوال سلامتی‌اش را جویا شود.

 

 

در جریان این مکالمه تلفنی، سر الکس به مگوایر جوان می‌گوید باید هر کاری لازم است انجام دهد تا فوتبالش به اوج برسد چرا که توان و استعداد این را دارد.

 

حالا هشت سال از آن زمان گذشته و مگوایر به هدف شماره یک نقل و انتقالاتی منچستریونایتد تبدیل شده است. یونایتدی که بعد از پشت سر گذاشتن یک فصل خیلی بد چشم به فصل آینده داشته و قصد دارد ترکیب تیمش را بازسازی کند.

 

هری مگوایر منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها هری مگوایر منچستر یونایتد سر الکس فرگوسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی

چادرملوی اردکان چهارمین تیم راه‌یافته به دور یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال بود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال مس کرمان از ساعت 17:45 امروز (جمعه) در اولین بازی از روز دوم مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور، در ورزشگاه امام علی (ع) کرمان مقابل چادرملوی اردکان صف‌آرایی کرد که چادرملو در مجموع وقت‌های قانونی و اضافه و ضربات پنالتی به پیروزی 6 بر 4 دست یافت.

علی وزیری پناه در دقیقه 85، دروازه چادرملو را از روی نقطه پنالتی باز کرد و ابراهیم رضازاده در دقیقه 4+90، گل تساوی را برای چادرملو به ثمر رساند. در دقایق اضافه بازی نیز گلی به ثمر نرسید تا بازی در ضربات پنالتی دنبال شود.

عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد

چادرملو که هفته‌های خوبی را اخیراً در لیگ یک پشت سر نگذاشته است، در ضیافت پنالتی‌ها با نتیجه 5 بر 3 پیروز شد و به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی راه یافت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • اولین واکنش اوستون اورنوف به حذف شدن مقابل آلومینیوم اراک + عکس
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ
  • شجاعی: از روی شکم سیری بازی کردیم!
  • چادرملو؛ اولین نماینده لیگ یک در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی
  • اولین گل ماسکرانو برای بارسلونا پس از 7 سال و انجام 319 بازی (لالیگا - 26 آوریل، 2017) / فیلم
  • اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی گل‌محمدی؟!
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • جان تری: تلاش فرگوسن برای انتقالم باورنکردنی بود اما من عاشق چلسی شده بودم