Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه ارتباطات راه دور و بین الملل (۲۰۱۲۶) شرکت مخابرات تهران، به دلیل انتقال تجهیزات سرور در تاریخ ۱۷ تیرماه دچار اختلال می شود.

به دلیل اجرای عملیات انتقال تجهیزات سرور مخابرات منطقه تهران، برقراری ارتباط با سامانه ارتباطات راه دور و بین الملل (۲۰۱۲۶)، از ۱۷ تیر ماه به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی شهرستان اسلامشهر، شهید اکبری، شهید کرمی، شهید کاظمیان و چیتگر از فردا ۱۷ تیر ماه آغاز می‌شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهرستان اسلامشهر با پیش شماره‌های ۵۶۳۴ الی ۵۶۳۷، ۵۶۶۹ در محدوده میدان نماز، امام موسی کاظم (ع)، باغ فیض، میدان قائم به مدت ۴۸ ساعت و در مرکز مخابرات شهید اکبری با پیش شماره‌های ۷۷۳۲ الی ۷۷۳۵، ۷۷۱۱، ۷۷۱۲، ۷۶۷۹، ۷۷۷۸،۷۷۹۶، ۷۷۷۹ در محدوده خیابان‌های ۱۸۲، ۱۳۱، پروین، جشنواره به مدت ۷۲ ساعت دچار اختلال می‌شود.

همچنین به دلیل عملیات کابل برگردان، ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید کرمی از ساعت ۲۴ به مدت ۴ ساعت و در مراکز مخابراتی شهید کاظمیان و چیتگر از ساعت ۲۴ به مدت ۶ ساعت با اختلال همراه است.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۴۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران

کارگران قشر زحمت‌کش جامعه هستند که همواره با تلاش‌های خود چرخ‌های اقتصادی کشور به‌ویژه صنعت نفت را به حرکت درمی‌آورند؛ به همین دلیل به‌منظور قدردانی از زحمات این افراد تأثیرگذار و تلاشگر، روزی به نام «روز کارگر» در تقویم رسمی کشور نام‌گذاری شده است. عکاس شانا به همین بهانه یک روز با کارگران شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران همراه شده است تا گوشه‌ای کوچک از تلاش‌های آنان را که عضوی مهم از صنعت نفت کشور هستند، به نمایش بگذارد و به آن‌ها خدا قوت بگوید.

دریافت 35 MB

دیگر خبرها

  • اختلال در سامانه وام فرزندآوری و سردرگمی متقاضیان
  • ارتفاع موج در دریای خزر افزایش می‌یابد/ تشدید فعالیت سامانه بارشی تا پایان هفته
  • استمرار فعالیت سامانه بارشی در لرستان تا روز شنبه
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • برپایی کارگاه تئوری اطلاعات و مخابرات با حمایت همراه اول
  • آماده باش مخابرات خوزستان در پی هشدار بارش سنگین و وقوع سیلاب احتمالی
  • شناسایی تجهیزات در خطر سیلاب خوزستان
  • اختلال در سامانه بیمه سلامت بیماران را کلافه کرد
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران