Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ولی داداشی بعد از ظهر یکشنبه در جلسه شورای اداری آستارا که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: نباید شهرستان آستارا همیشه در بحث تخصیص اعتبارات و تکمیل پروژه‌ها مظلوم واقع شود.

وی با تأکید بر اینکه از جزیره‌ای کار کردن باید بپرهیزیم، گفت: وظیفه تمامی مدیران دستگاه‌های اجرایی خدمت رسانی خالصانه و کاملاً هماهنگ با یکدیگر برای مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی با اشاره به حل مشکلات راه آهن و تعریض جاده آستارا به اردبیل، افزود: درباره بندر تجاری آستارا باید به لایروبی آن توجه ویژه ای داشت و متأسفانه در پشت پرده دست‌هایی برای تخریب بندر آستارا و عدم توسعه و تبادلات تجاری و سرمایه گذاری تجار وجود دارد.

نماینده آستارا در مجلس با اشاره به دریافت دستگاه سی تی اسکن و انعقاد قرارداد آن، افزود: سی تی اسکن، ماموگرافی و خدمات ویژه پزشکی برای شهرستان دریافت شده و در حال انجام است.

وی با اشاره به سفر خود به جمهوری آذربایجان برای مذاکرات بحث گذر مرزی، اظهار کرد: فردا عازم کشور جمهوری آذربایجان برای مذاکره از طرف مجلس کشورمان برای بحث لغو روادید گذر مرزی مرزنشینان آستارایی هستیم.

افتتاح ناقص پروژه‌ها در آستارا

امام جمعه آستارا در ادامه این جلسه اقدامات عملی برای نگاه ویژه به آستارا را مطلوب ندانست و گفت: متأسفانه بیشتر از سوی مسئولین حرف زده شده تا عمل و انتظارمان از مسئولان استانی حساس دانستن آستارا در عمل است.

حجت الاسلام کاظم حافظ‌نیا با انتقاد از افتتاح ناقص پروژه‌های آستارا، اظهار کرد: متأسفانه مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد آستارا هم مثل بیمارستان آستارا نیمه کاره افتتاح شد.

دوری از مرکز استان مشکل خاص آستارا

فرماندار آستارا در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های ملی آستارا، اظهار کرد: شهرستان مرزنشین آستارا ظرفیت‌های بسیار همچون مرز ریلی، دریایی، زمینی و در کنار آن مشکلاتی را نیز دارد.

حسن رستم زاد دوری از مرکز استان را از مشکلات خاص آستارا دانست و افزود: ارتقای سطح امنیتی مرز خشکی و دریایی آستارا از مشکلات مهم شهرستان آستارا است.

رستم زاد با اشاره به اینکه برای حل مشکل فاضلاب و آب شرب آستارا نیازمند اعتبارات ویژه هستیم، تصریح کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای حل کامل مشکل فاضلاب و آب شرب نیاز داریم که در صورت تأمین اعتبارات مشکلات حل خواهد شد.

کد خبر 4660383

منبع: مهر

کلیدواژه: جلسه شورای اداری آستارا ولی داداشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۶۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آخرین روز از گرامیداشت هفته زمین پاک و با هدف ترویج فرهنگ محافظت از محیط زیست و منابع طبیعی، جشنواره زمین پاک در شهرستان آستارا با حضور مسؤولان ارشد استانی و شهرستانی، دانش آموزان، دبیران و جوامع محلی در محل خانه محیط زیست پناهگاه حیاط وحش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 6090076

دیگر خبرها

  • فاز اول پروژه جاده مرزی آستارا با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد در حال تکمیل است
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پشت پرده ساخت اسکله روی هزاران تن آوار خانه‌های فلسطینیان
  • نامگذاری روزی به نام سروستان گامی برای اعتلای این شهر است
  • پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگراه آستارا - آستارا
  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • بخشی‌نگری مانع پیشرفت مازندران می‌شود
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود