Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی طالبی یکشنبه شب در مراسم سومین دوره کتاب سال یزد جایزه ویژه شهید صدوقی که به همت خانه فرهنگ صدوقی برگزار شد، اظهار داشت: در سال‌های گذشته تلاش‌های بسیاری برای کسب برندهای فرهنگی نظیر پایتخت کتاب ایران، یزد میراث جهانی و … انجام شد.

وی عنوان کرد: برخی از این برندها، ظرفیت‌هایی است که از قدیم الایام در یزد وجود داشته و اکنون باید از طریق برنامه‌های فرهنگی با محوریت برندهای تعیین شده، آن را به دیگران در سایر نقاط کشور و حتی خارج از کشور و به آیندگان منتقل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی تاکید کرد: یکی از برندهایی که به تازگی نصیب استان یزد شده، پایتخت کتاب ایران است و این برند می‌تواند به یک برنامه پایدار و تثبیت شده در حوزه کتاب تبدیل شود.

استاندار یزد عنوان کرد: این برند همچنین می‌تواند نقطه شروعی برای رشد استان و توسعه انسانی باشد بنابراین صیانت از این جایگاه باید مدنظر برنامه‌ریزان فرهنگی استان باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری سومین دوره کتاب سال یزد بیان کرد: این رویداد اتفاق ارزشمندی است که توسط بنیاد فرهنگی صدوقی رقم خورده و ما قدردان این حرکت مهم فرهنگی هستیم.

طالبی تاکید کرد: تأثیرگذاری این برنامه، تقویت انگیزه نویسندگان استان را به دنبال دارد و تعداد آثار رسیده به دبیرخانه خود گویای این واقعیت است.

وی از خانه فرهنگ صدوقی که با انگیزه در این حوزه ورود پیدا کرد و در شرایطی که با فقر کار فرهنگی مواجه بودیم، کتاب سال یزد را رقم زد، قدردانی کرد.

استاندار یزد، این حرکت را برای شناساندن نام یزد در حوزه مسائل فرهنگی بسیار ارزشمند خواند.

کد خبر 4660614

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد طرح پایتخت کتاب ایران جایزه کتاب سال استانداری یزد استاندار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۱۹۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ زارع گفت: مراسم استقبال مردمی از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ساعت ۷:۳۰ برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه شب پنجشنبه هم مراسم گرامیداشت شهدای امنیت استان با حضور پیکر مطهر شهید گمنام و قرائت دعای ندبه در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد واقع دربلوار جمهوری برگزار می‌شود، ادامه داد: در روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه هم مراسم وداع با این شهید گرانقدر ساعت ۲۰ در گلزارشهدای فیروز آباد اشکذربرگزار می‌شود. 
مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد، خاطرنشان کرد: این شهید گرانقدر در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در پارک بزرگ اشکذر پس از تشییع به خاک سپرده می‌شود.
سرهنگ زارع از عموم مردم ولایتمدار دارالعباده برای شرکت در مراسم تشییع و خاکسپاری این لاله‌ی بی نام نامدار وطن دعوت کرد.

دیگر خبرها

  • پاسخ بامزه یک دانش‌آموز به تمرین کتاب درسی
  • مراسم استقبال از شهید گمنام در فرودگاه شهید صدوقی یزد، پنجشنبه همین هفته
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب
  • رسانه ملی با تمام توان در خدمت سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران است
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • کرج کاندیدای انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • کرج نامزد انتخاب پایتخت جهانی کتاب ۲۰۲۶ یونسکو شد
  • یمن جایگزین مهمان ویژه نمایشگاه کتاب شد
  • هندی‌ها به نمایشگاه کتاب تهران نمی‌آیند؟