Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جدیدترین فهرست تیم ملی فوتبال ایران از سوی مارک ویلموتس سرمربی تیم ملی اعلام شد. تاریخ انتشار: 09:34 - 17 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۱۴۳۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، فهرست نفرات تیم ملی برای حضور در اردوی تیرماه اعلام شد.

مدت زمان اردو که قرار بود با توجه به لغو اردوی ملی پوشان در دوره زمانی اسفندماه سال گذشته ۱۱ روز باشد، با توجه به نظر سرمربی تیم ملی به جهت همراهی هرچه بیشتر بازیکنان با باشگاه‌ها در مقطع زمانی پیش فصل به سه روز تقلیل یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور جدید تمرینات تیم ملی از شنبه آینده آغاز خواهد شد.

فهرست ملی‌پوشان دعوت شده به اردوی تیرماه به شرح زیر است:

دروازه‌بان‌ها
محمدرشید مظاهری، مهدی امینی، احمد گوهری.

مدافعان
محمد انصاری، محمدحسین مرادمند، سیاوش یزدانی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، مهدی شیری، محمد نادری و سعید آقایی.

هافبک‌ها
علی کریمی، احمد عبدالله‌زاده، رضا اسدی، امیرحسین کریمی، مهرداد محمدی، محمد محبی، محمد کریمی، سعید واسعی، آرش رضاوند و مجید علیاری.

مهاجمان
شهریار مغانلو و پیمان رنجبری.

جزئیات بیشتر درباره برنامه‌های اردویی تیم ملی متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ برتر فدراسیون فوتبال ویلموتس میزان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۱۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کتاب «احتضار» شامل عکس‌های سعید فلاح‌فر از شهر تهران است که در یک دهه گذشته عکاسی کرده و واجد نگاهی جامعه‌شناختی است. عکس های کتاب با تمرکز بر موضوع هویت، از منظر معماری و شهرسازی نیز قابل توجه است و موقعیت انسان را در شهر نشان می‌دهد. 

مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب با حضور؛ دکتر نوا توکلی‌مهر (معمار منظر و پژوهشگر شهری) عباس عرب‌زاده (عکاس و مدیر هنری کتاب) سید محمد طباطبایی ( ناشر) و سعید اسلام‌زاده ( روزنامه‌نگار و منتقد هنری) برگزار می‌شود.

کتاب «احتضار» در انتشارات «بط» منتشر شده و پس از مراسم رونمایی و جشن امضا در نمایشگاه کتاب هم عرضه خواهد شد. 

سعید فلاح‌فر (شاعر، عکاس و منتقد هنری) فارغ التحصیل رشته مرمت بناهای تاریخی، دکترای تاریخ هنر و درجه یک هنری در رشته عکاسی است و علاوه بر تالیفات تخصصی، نمایشگاه های متعددی از آثارش در ایران، فرانسه، تاجیکستان، گرجستان، کانادا و... برگزار شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صلاح در اوج! ستاره مصری با برابری با وین رونی، رکورد لیگ برتر را فتح کرد
  • دعوت ۵ فوتبالیست قمی به اردوی آماده سازی تیم ملی
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • دعوت ‌نونهالان‌ خوزستانی به اردوی تیم‌ملی کشتی فرنگی
  • جشن امضای «احتضار» برگزار می‌شود
  • هندبالیست خراسان جنوبی به اردوی تیم ملی دعوت شد
  • دعوت از ورزشکار خراسان جنوبی برای حضور در اردوی تیم ملی
  • لیست جامعه اسلامی مهندسین برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • رونمایی و جشن امضای کتاب عکس «احتضار»
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی