Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@06:29:32 GMT

کتابخانه سیار در قم فعال می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۲۳۳۷۸

کتابخانه سیار در قم فعال می‌شود

وحید میرزایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ۲ کتابخانه مرکزی در خیابان امام خمینی (ره) و کتابخانه شهدای نوبهار با متراژ سه هزار متر در این خیابان در حال احداث است.

وی با اشاره به احداث کتابخانه سیار طی آینده نزدیک در قم، افزود: در این طرح کتاب‌های متنوع برای گروه‌های سنی مختلف در اختیار افرادی که در مناطقی که کتابخانه ندارد حضور دارند، قرار داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان قم با بیان اینکه ۲۳ کتابخانه نهادی و ۱۷ کتابخانه مشارکتی در استان قم دایر است، گفت: در کتابخانه‌های استان قم از طریق نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بودجه‌ای برای خرید کتاب در نظر گرفته می‌شود و کتاب‌های مشخصی را نیز قرار می‌دهند که کتابدار در کتابخانه با بررسی به خرید کتاب‌های مورد نیاز کتابخانه می‌پردازد.

وی اظهار داشت: برخی از کتاب‌ها نیز به صورت مستقیم از طریق نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور توزیع می‌شود و برخی از کتاب‌ها نیز اهدایی است.

میرزایی ابراز کرد: به منظور گسترش فرهنگ کتابخوانی به صورت مرتب نشست‌های کتابخوان در تالار غدیر کتابخانه‌های عمومی استان قم برای ادارات و دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

کد خبر 4660176

منبع: مهر

کلیدواژه: قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۳۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح وارگه دانایی، دانش‌آموزان مدارس ابتدایی از اردیبهشت‌ماه تا خردادماه با خواندن کتاب داستان «گل حسرتی» وارد رقابت با سایرین می‌شوند و پس از ارزیابی در خردادماه، برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

دیگر خبرها

  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • باجه سیار قبول مرسولات پستی در یزد فعال می‌شود
  • دبیرکل کتابخانه‌ها‌‌: مردم ایران کتاب‌نخوان نیستند + فیلم
  • افزایش کتابخانه‌های سیار، نیاز استان ایلام
  • تامین زمین مورد نیاز برای احداث کتابخانه‌های عمومی در اردبیل
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی
  • جریان حکمت عراق ۲هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی اهدا کرد
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند