Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس شورای اسلامی شهر گوگد با بیان اینکه وعده احداث زمین چمن و سالن باستانی کاران عملی نشده است، از مسکوت بودن فعالیت ۲۰ تیم ورزشی در رده های مختلف سنی در این شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، «مصطفی حاج نوروزی» در نشست خبری به برنامه‌ریزی و اولیت‌بندی پروژه‌های عمرانی شهرداری در سال 96 اشاره کرد و گفت: پیگیر طرح تفضیلی شهر، برنامه ریزی و اجرای طرح‌های فرهنگی، ورزشی و بهداشتی در شهرهستیم و سه کارگروه فرهنگی و ورزشی، تولید و اشتغالزایی و کمیسیون اقتصادی برای جذب سرمایه گذاری در شهر گوگد  در شورا تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 رییس شورای اسلامی شهر گوگد  پیگیری زمین برای کارگاه‌های مزاحم، آزاد سازی‌های مسیر ارگ به امامزاده و کوچه‌ها و راه‌اندازی بیمارستان آیت الله گلپایگانی را از جمله تلاش های این شورا برشمرد و بیان کرد: اعضای شورا در این مدت خدمت خود، در برنامه‌های فرهنگی و ورشی و پیاده روی ها شرکت کرده و با مدارس و مساجد و غیره همکاری کرده است.

 

وی با بیان اینکه اداره گاز شهر گوگد جانمایی شده است و در چند ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید، افزود: شورا با آب و فاضلاب برای لوله گذاری اصلی در خیابان اصلی شهر همکاری کرده و برای راه اندازی قنات سفالیزن گوگد  تلاش کردیم که این آب روان شده اما این  قنات بودجه فراوانی برای بازسازی نیاز دارد.

 

حاج نوروزی با بیان اینکه وعده‌های احداث زمین چمن و سالن باستانی کاران عملی نشد، تاکید کرد: فعالیت 20 تیم ورزشی در رده‌های مختلف سنی مسکوت مانده است که در صورت راه‌اندازی مشکلات ورزشی شهر گوگد برطرف خواهد شد.

 

رییس شورای اسلامی شهر گوگد  با بیان اینکه از روز اول اعلام شد که درب اتاق شورا به روی همه باز است، تصریح کرد: جلسات شورا همواره علنی است و برای ورود اصحاب رسانه هیچ مشکلی وجود ندارد زیرا که چیزی برای پنهان کردن نداریم.

 

مسئولان به شهر گوگد نگاه کنند

در ادامه «محمدرضا محمدی» با اشاره به اینکه شهرداری یک ارگان خصوصی که اعتبار آن از محل عوارض شهری تأمین می‌شود، و با بیان اینکه عوارض شهرداری بین پنج تا 15 درصدی افزایش یافته ولی قیمت‌ها چندین برابر شده است، گفت: شهرداری گوگد درآمدزا نیست و درآمد پایدار شهری و زیر ساخت های لازم را ندارد و برای حقوق پرسنل شهرداری و کارگران همواره دغدغه وجود دارد که باید راهکاری در این امر اندیشیده شود

 

عضو شرای شهر گوگد خواستار نگاه جدی مسؤولان و مردم به شهر گوگد  به خصوص شورا و شهرداری شد و بیان کرد: در جلسات استانی که برای طرح طرح تفضییلی برگزار شد، حضور مسؤولان گلپایگانی کمرنگ است به نحوی که گاه شورا یا شهرداری گوگد در این جلسات تنها است و این درحالی که  شورای شهر گوگد یکی از بی حاشیه ترین شوراها در استان  و همکاریهای لازم را بدون هیچ چشم داشتی را با شهرداری گوگد انجام می دهد.

 

وی مشکل اصلی شهر گوگد را نداشتن زمین دولتی عنوان کرد زیرا برای سرمایه گذاری در شهر به زمین نیاز است و ادامه داد: نزدیک بودن به شهر گلپایگان سبب شده، اداره های شهرستان، این شهر را ترک کنند و حتی شعبه های بانک نیز در حال رفتن هستند، درحالی که اینجا شهر مستقلی از گلپایگان است و با این حرکات، شهر بودن گوگد معنا ندارد.

 

حاج نوروزی با تاکید بر اینکه نگاه مسئولان شهرستان گلپایگان به شهر گلپایگان ویژه تر از شهر های گوگد و گلشهر است، تبیین کرد: شهر گوگد میان شهر بودن و روستا شدن گرفتار شده است زیرا بودجه عمرانی این شهر گاهی از روستا ها کم تر است و عوارضی هم که به حساب وزارت کشور واریز می شود براساس جمعیت شهر واریز می کنند که کم است و این در حالی که شهر گوگد از سال 1343 دارای شهرداری شده است و جمعیت 7 هزارنفری دارد.

 

عضو شرای شهر گوگد  با بیان اینکه قیمت قیر 300 درصد افزایش یافته است، تشریح کرد: 200 تن قیر به شهرداری گوگد در سال گذشته اختصاص یافت که تنها نمکی برای شهرداری بود زیرا نیاز این شهرداری حداقل پنج هزار تن قیر است.

 

 وی در تشریح  اینکه بلوار اصلی که به ارگ گوگد منتهی می شود باید پیاده رو شود، گفت: بلوار اصلی که به ارگ گوگد مربوط می‌شود اکنون به عنوان محل عبوری سواری استفاده می‌شود، کمیته فنی نیز این مورد را نیز تایید کرده است و اتوبوس‌های گردشگری نباید در محوطه تاریخی حضور یابند و  با پیاده روشدن بلوار، بازارچه محلی پدید می‌آید و مردم شهر گوگد ازمحل گردشگران ارگ بهره‌ای خواهند برد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت غنی سازی اوقات فراغت امامزادگان و بقاع متبرکه جنوب کرمان قم شبستان یزد جشن های دهه کرامت حج مسجد گوگد گلپایگان شورای شهر نشست خبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۴۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • وعده های واردات وسایل نقلیه عمومی عملی می شود؟
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • فصل طلایی پاسخگویی و عمل به وعده‌های شهردار به شورا و شورا به مردم رسیده است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • وعده صادق الهام‌بخش بودن خون شهیدان مقاومت را در به میدان آمدن دانشجویان ده‌ها دانشگاه آمریکا و اروپا می‌بینیم
  • وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • استولتنبرگ: وعده‌های ناتو به اوکراین عملی نشد
  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • رکورد شکنی ورزشکار کردستانی
  • عملیات «وعده صادق» سایه جنگ را از کشور دور کرد