Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام گفت: دهه کرامت تبلور ارزش‌های دینی و از برکات انقلاب اسلامی است. ۱۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حجت الاسلام الله نور کریمی‌تبار صبح امروز در  نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت ایلام اظهار داشت: دهه کرامت تبلور ارزش‌های دینی  و از برکات انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوهرشاد به مناسبت دهه کرامت در مناطق 22 گانه تهران برگزار می‌شودجشن‌های دهه کرامت در کردستان برگزار می‌شود10 هزار بسته ارزاق عمومی در حاشیه شهر مشهد همزمان با دهه کرامت توزیع می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: دهه کرامت  دهه بزرگداشت و انتشار فرهنگ ناب ولایت در کلام و سیره حضرت امام رضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) است و تمام احاد مردم ولایی تلاش کنند که در این دهه فرهنگ ناب محمدی(ص) را نشر دهند.

وی با اشاره به اینکه انتشار فرهنگ ناب محمد(ص) در دهه کرامت به نسل جوان ضرورتی اجتناب ناپذیر است یاد آورشد:  دهه کرامت تبلور ارزش‌های دینی  و از برکات انقلاب اسلامی است و تلاش مردم و مسئولان باید برآن باشد که نسل جوان با این ارزش‌های دینی انس و الفت داشته باشند.

خطیب جمعه ایلام؛ افزود:  ارزشمندی دهه کرامت برای مردمان این مرز و بوم آن زمانی است که از برکات و آثار گرانبهای هجرت بزرگان دین اسلام به این سرزمین بهره‌مند شوند و مردم ایران تاکنون به مدد ائمه خوب از این معنویت بهره برده‌اند.

وی با اشاره به معنای کرامت افزود: کرامت به معناى دورى از پستى و فرومایگى بوده و روح بزرگوار و منزه از هر پستى را کریم گویند و بر نسل امروز و فردای این کشور ولایی شایسنه آن است که خود را از «پستى و فرومایگى» به دور و در امر خودسازی و سلامت جامعه تلاش کنند.

کریمی‌تبار، برگزاری مراسم متناسب با این دهه در استان ایلام که در شان و جایگاه ائمه هدی باشد را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: در تمام برنامه‌ها انتقال مفاهیم کرامت و فرهنگ رضوی مد نظر قرار گیرد.

وی شرط کرام بودن را در تقوی پیشگی نام برد و افزود: به فرموده حضرت امیرالمومنین علی (ع): «آن‌کس که تقوا پیشه کند به هر چه که دوست دارد جاودانه دسترسى پیدا می‌کند» پس بیائیم خود و جامعه را براى رسیدن به قله بلند کرامت  به سلاح تقوا و پرهیزگارى مجهز تا عاقبت امورمان به  خیر ختم شود.

انتهای پیام/ ع

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، متن بیانیه به شرح زیر است:   بسمه تعالی   گرامیداشت روزمعلم و روزجهانی کار و کارگر پیشرفت، رشد و تعالی نشأت گرفته از پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی ومجاهدت برای تحقق آنهاست. در هر جامعه‌ای که از فرصت فکر، اندیشۀ معلم و استاد و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود؛ توسعه و پیشرفت، رونقی مضاعف خواهد یافت. تاریخ گواه ماندگاری آثار علمی اندیشمندان وآثارعملی تلاشگران عرصه کار و تولید است و این دو قشر زمان‌شناس و آینده‌ساز، مجاهدانی دلسوز برای سعادت و نیک بختی بشر محسوب می‌شود. معلمین و کارگران ایران اسلامی، بازوان حرکت جامعه در مسیر توسعه بوده و با تبلور اراده در قالب تلاش، کوشش و مجاهدت به نماد عملی 'ما می‌توانیم' مبدل شده‌اند. حمایت از این دو قشر بسترساز تحقق شعار سال، موجب جهش تولید خواهد شد. روز جهانی کار و کارگر و روز معلم، ملازمت «علم و عمل» در تحقق آرمان‌های بلند و روز تبلور همبستگی سراسری و همدلی، مشارکت و اعتلای حیات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی است. شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید آیت الله دکتر مرتضی مطهری، روز ۱۲ اردیبهشت را به تمامی کارگران سخت کوش و معلمان دلسوز تبریک و تهنیت می‌گوید.

دیگر خبرها

  • مبارزه با استکبار در دنیا، صدور فرهنگ انقلاب ایران است
  • هویت بخشی، رسالت امروز معلمان است
  • مسابقات تیراندازی با کمان سنتی سبزوار به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تبریک شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به معلمان و کارگران
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • نقش فیلم، بازی و موسیقی روشنگرانه در ترویج فرهنگ حجاب