Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

ایرج عرب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: تمام نفراتی که ابراز نگرانی می‌شد از تیم جدا شوند، برخلاف پیش‌بینی‌هایی که انجام داده و برای هواداران استرس ایجاد کرده بودند، در تیم ماندند و تیمی که قهرمان شده بود را حفظ کردیم. بازیکنان جدیدی هم جذب شدند. طبیعی است که بعضی بخواهند مسائلی را مطرح کنند که هواداران پرسپولیس ناراحت شوند، اما خانواده پرسپولیس راه خودش را می‌رود و این تجربه‌ها در سال‌های قبل هم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای جذب نفرات جدید طبق اولویت‌های سرمربی پیش می‌رویم. در آخرین اقدام محمد نادری که حفظ شد و کنعانی‌زادگان را جذب کردیم. بخش دفاعی بسته شده است و حالا برای خط حمله برنامه داریم. روی گزینه‌های مختلف کار می‌کنیم. با توجه به اینکه علی علیپور را همچنان در اختیار داریم، قطعاً یک مهاجم خوب دیگر را هم طبق نظر آقای کالدرون و با توجه به ویژگی‌های مورد نظر ایشان جذب خواهیم کرد. خیال هواداران راحت باشد که در این بخش هم مشغول کار هستیم و به یاری خدا به زودی در این ارتباط هم خبرهای خوبی به آنها خواهیم داد و پس از آن باقی کارها با هواداران است که این تیم را با حمایت و انرژی خودشان طوری راه بیندازند که هیچکس نتواند جلوی آن را بگیرد.

عرب خاطرنشان کرد: هیچ شعاری در کار نیست. هواداران نباید فراموش کنیم بهترین مهره‌های ما یکی خود آنها هستند و دیگری مجموعه تیم که متکی به فرد نیست و همه با هم یک مجموعه ستاره می‌سازند.

انتهای پیام/

 

منبع: وانا

کلیدواژه: پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۲۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در یکی از مهیج‌ترین مسابقات فصل فوتبال ایران سبزپوشان اراکی در  ورزشگاه امام خمینی برابر پرسپولیس قرار گرفتند و در پایان پس از اینکه تابلوی ورزشگاه نتیجه 4 بر 4 را نشان می‌داد، در ضربات پنالتی موفق به شکست تیم سرحال اوسمار ویرای برزیلی شدند.
این پیروزی آلومینیوم را به جمع 8 تیم برتر جام حذفی در فصل جاری رساند و سبب شد تا مجتبی حسینی بیشتر از گذشته جای خود را در قلب اراکی‌ها و هواداران تیفوسی آلومینیوم باز کند.

مصاف پرسپولیس و آلومینیوم حواشی پرشماری داشت، ولی یکی از نادرترین حواشی این مسابقه حضور لیدرهای باشگاه در رختکن تیم و شعرخوانی و تمجید از مجتبی حسینی بود که شبی رویایی را برای آنها رقم زد.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی
  • بزرگ: جام حذفی همیشه برای من خوش‌یمن است
  • هواداران در بازی با استقلال هم حمایت کنند
  • خوشحالی هواداران اراکی پس از پیروزی برابر پرسپولیس در جام حذفی
  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد