Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد رضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به رونمایی از منشور حقوق شهروندی در هفته آینده، گفت: در این منشور عناصر فرهنگ رضوی مستند بر اسناد بالادستی لحاظ شده است.   وی تصریح کرد: مشهد متعلق به همه است و باید حقوق همگان در این شهر لحاظ شود، لذا سعی شده این منشور به عنوان سند کاملی برای رفتار و عمل مدیران شهری مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  مشهد قابلیت تبدیل شدن به شهر گفت و گو را دارد   رئیس شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امام رضا (ع) امام گفت و گو بود و مشهد قابلیت تبدیل شدن به شهر گفت و گو را دارد؛ در این شهر که منسوب به امام هشتم است، در عمل باید پیشتاز در گفت و گو و تعامل باشیم.   حیدری افزود: دهه کرامت نیز فرصت مناسبی برای گسترش فرهنگ رضوی است و باید از این فرصت برای معرفت شناسی فرهنگ رضوی استفاده کرد.

وی ادامه داد: در ایام دهه کرامت با بسیج تمام دستگاه‌ها، باید نشاط و سرور در سطح شهر فراگیر باشد چنانکه ۱۴۰ وقف نامه در مرکز اسناد آستان قدس رضوی در باب برگزاری مراسم نشاط و سرور در این ایام وجود دارد که گواه بر اهمیت این اعیاد است.
رئیس شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر، گفت: در کنار پروژه‌های عمرانی  فعالیت‌های نرم افزاری برای شفافیت و هوشمند سازی نیز در شهر دنبال می‌شود که مردم باید در جریان این امور قرار گیرند.
حیدری افزود: به زودی نخستین منطقه شهرداری الکترونیک در منطقه ۱۲ شهر مشهد رونمایی می‌شود و موضوع هوشمندسازی با جدیت ادامه می‌یابد.   انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی فعال و موجب ایجاد رواناب و سیلاب در بضی محور‌ها شد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • ثبت ۵۰۰ فقره تصادف در شبانه‌روز گذشته در مشهد
  • ۸۲ مصدوم در تصادفات مشهد
  • تصادفات مشهد ۸۲ مصدوم بر جا گذاشت
  • هوای گرم در خراسان رضوی ماندگار است
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد «سالم» است
  • ۶ پرونده نقض حقوق شهروندی در مازندران بررسی شد
  • تصادفات در مشهد یک کشته و ۴۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • عرض ارادت اهالی شعر و ادب به محضر امام صادق(ع) در مشهد مقدس
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیلاب در محور قدیم رباط سنگ -رباط سفید -مشهد