Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جدید استقلال مصمم به موفقیت در این تیم است.

طرفداری- آرش رضاوند، بازیکن جدید استقلال در مصاحبه‌ای تفصیلی به سوالاتی درباره عقد قرارداد با استقلال و چگونگی پیوستن به این تیم پاسخ داده است.

به نقل از فارس، تصویری از تو در صفحات مجازی دست به دست می‌شود که روی سکو‌های طبقه دوم ورزشگاه آزادی مشغول تماشای بازی استقلال هستی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادت هست آن بازی چه مسابقه‌ای بود؟

اگر اشتباه نکنم آن مسابقه دیدار قهرمانی استقلال در لیگ برتر بود که حسن اشجاری موفق به گلزنی شد و استقلال در مسابقه قهرمانی خود را جشن گرفت. در آن مسابقه آقای قلعه نویی سرمربی استقلال بود.

پس مشخص است که در خانواده‌ای بزرگ شده که استقلالی هستند...

همین طور است. در عکسی که شما می‌بینید و من در استادیوم حضور داشتم در آن سال عضو تیم امید استقلال بودم ما در خانواده کاملاً استقلالی زندگی می‌کنیم و پدر من استقلالی یک وحشتناک است!

با پدرت برای حضور در استقلال صحبت نکردی؟

چرا، سلام اتفاقاً خیلی تاکید داشت که من به استقلال بروم ضمن آنکه خودم دوست داشتم پیراهن تیم را بپوشم که از بچگی به آن علاقه داشتم که خوش خوشبختانه این اتفاق افتاد.

طبیعتا بازیکنی مثل تو که استقلالی هستی و از روی سکوها بازی ها را تماشا کردی حتماً مسئولیت بیشتری به گردن داری چون می‌دانی که تماشاگران هنگام بازی های استقلال چه حرص و جوشی روی سکوها می خورند...

حرف شما کاملا درست است. هر چیزی که سخت باشد و پیش پای انسان قرار بگیرد طبیعتا شیرینی بیشتری هم برای او خواهد داشت. من بعد از حضور در نفت تهران و سایپا دوست‌داشتم چالش جدیدی را تجربه کنم و در یک محیط جدیدتر به فوتبالم ادامه بدهم. حالا هم خیلی خوشحال هستم که به استقلال آمدم و تمام تمرکزم را برای خوشحال کردن تماشاگران روی سکوها انجام خواهم داد.

گفته می‌شود تو به جای علی کریمی به استقلال آمده ای باید در این خصوص با تو صحبتی نشده است؟

من جای کسی به استقلال نیامده‌ام و چیزی هم به من نگفته اند. من با آقای استراماچونی صحبت کردم و او گفت که بازی های من را دیده است و دوست دارد من به استقلال بیایم، حالا هم این اتفاق افتاده و تمام تلاشم این است که خواسته هایی که از من دارند را در زمین انجام دهم.

حتماً می‌دانید که طرفداران استقلال از این تیم قهرمانی می‌خواهند اما این سال هم این تیم تحقیقات زیادی داشته است...

درست است و ما کار سختی در پیش داریم چون به هرحال تغییرات زیادی صورت گرفته اما استقلال همیشه استقلال است و مطمئناً ما برای حضور در جمع مدعیان تلاش خواهیم کرد و امیدوار هستیم تا بتوانیم نتایج بگیریم که دل هواداران شاد شود.

به اردوی تیم ملی هم دعوت شده ای آیا قرار است به ترکیه بروی؟

هنوز چیزی نمی دانم. امروز در تست های پزشکی شرکت می کنم و باید در این زمینه با باشگاه صحبت کنم تا آنها بگویند به ترکیه بروم یا در تهران بمانم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۰۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان پسر ایران که در دومین اردوی برون مرزی ترکیه به سر می‌برد، امشب سه شنبه مقابل تیم نوجوانان این کشور به میدان رفت و توانست ۳۰ به ۲۲ به پیروزی برسد.    نیمه نخست این دیدار با افت و خیز فراوانی همراه بود و دو تیم بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و در اواخر نیمه این تیم ترکیه بود که توانست با برتری ۱۱-۱۴ به رختکن برود.    اما در نیمه دوم با تغییر سیستم دفاعی و بازی خوب، نوجوانان ایران توانستند بازی را در دست بگیرند و با ۸ اختلاف گل و با نتیجه ۲۲_۳۰ این بازی را به سود خود به پایان برسانند.   لازم به ذکر است برگزاری دومین اردوی برون مرزی تیم ملی هندبال نوجوانان ایران تا ۷ اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه