Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@22:00:54 GMT

پویش عروسی خوبان به مرحله اجرا رسید

تاریخ انتشار: ۱۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۳۳۲۰۴۶

پویش عروسی خوبان به مرحله اجرا رسید

به گزارش خبرگزاری مهر، پویش عروسی خوبان که با هدف تأمین جهیزیه برای ۸۸۸ زوج در مناطق سیل زده در شب عید فطر امسال با حضور مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) و جمعی از فعالان حوزه رسانه رونمایی شده بود، شب گذشته توسط مؤسسه خیریه حب الرسول (ص) خوزستان، و حمایت بنیاد کرامت امام رضا (ع) اولین گام عملیاتی خود را برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع) در آن مراسم گفت: مخاطب اصلی ما را ۸۸۸ زوج جوان محروم در مناطق سیل زده تشکیل می‌دهند که قرار است با مدد از حضرت امام رضا (ع) و با کمک مردم به آنها در زمینه تهیه جهیزیه، برگزاری مراسم ازدواج و ودیعه مسکن کمک مالی شود.

شب گذشته با برگزاری مراسم عروسی ۲۰ زوج جوان شهرستان کارون و اهدای جهیزیه، گام اول این پویش برداشته شد و قرار است تا روز ولادت امام رضا (ع) این مراسم در ۲۷ شهرستان محروم و سیل زده دیگر برگزار شود.

هدف اصلی پویش عروسی خوبان، برداشتن موانع ازدواج جوانان مناطق سیل زده با کمک مردم و تشکل‌های مردم نهادی است که در موضوع ازدواج فعال هستند.

اولین مراسم این پویش که شب گذشته در شهرستان کارون برگزار شد، آغازی بود برای عملیاتی کردن یک ماه و نیم کمپین عروسی خوبان و فعالیت واحد خانواده بنیاد کرامت امام رضا (ع) که قرار است تا پایان دهه کرامت، این کمک‌ها در اختیار ۸۸۸ زوج جوان قرار گیرد.

در این مراسم، در کنار مردم شهرستان کارون و خانواده زوج‌های جوان، محسن منصوری مدیرعامل بنیاد کرامت امام رضا (ع)، حجت الاسلام اریکه معاون فرهنگی دفتر آستان قدس رضوی در استان خوزستان، نعیم زاده حزباوی مدیرعامل مؤسسه خیریه حب الرسول (ص) خوزستان، فرماندار شهرستان کارون، فرمانده سپاه شهرستان کارون و مدیرکل کمیته امداد امام خمینی شهرستان کارون نیز حضور داشتند.

همچنین گرداندن پرچم حرم مطهر امام رضا (ع) و حضور خادمان آستان قدس رضوی در این مراسم نیز باعث ایجاد نشاط معنوی در بین مردم و تبرک مراسم بود.

بنیاد کرامت امام رضا زیر نظر آستان قدس امام رضوی بیش از سه سال است در حوزه محرومیت زدایی، کارآفرینی، سلامت، خانواده، آموزش و تربیت و.... فعالیت دارد.

کد خبر 4661296 مهناز قربانی مقانکی

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد کرامت رضوی کمک هزینه جهیزیه مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!

دادستان مرکز لرستان با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک خرم‌آباد گفت: تیراندازی در یک مراسم عروسی این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

به گزارش تسنیم، علی حسنوند، ظهر امروز، با اشاره به تیراندازی در تالار افلاک اظهار داشت: تیراندازی در عروسی‌های این تالار باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد شد و تعدادی از پروازهای این فرودگاه را لغو کرد.

او اضافه کرد: مدیر تالار افلاک خرم‌آباد به تذکرات داده شده برای ممنوعیت تیراندازی توجهی نکرد و این تالار به‌دستور دادستان پلمب شد. دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان عنوان کرد: عده‌ای در سطح خرم‌آباد در مراسم‌های شادی و عروسی اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که این امر موجب نارضایتی و اعتراض اهالی و شهروندان شده است.

حسنوند تأکید کرد: تیراندازی‌ها هرچند هوایی و با سلاح مجاز مخل امنیت و نظم عمومی است، ایجاد رعب و وحشت می‌کند و با خاطیان برخورد قاطع می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب لرستان اعلام کرد: فرهنگ و رسم تیراندازی در مراسم‌های شادی صرف‌نظر از مخاطرات احتمالی ناشی ازعدم مهارت و خطر در تیراندازی ممکن است صدمات غیرقابل جبران به‌دنبال داشته باشد.

او به استفاده‌کنندگان از سلاح در مراسم‌های عروسی هشدار داد و گفت: خاطیان در این زمینه به اشد مجازات قانونی محکوم خواهند شد و اقدامات قانونی برای ابطال مجوز سلاح انجام می‌شود.

پلمب تالاری که باعث لغو پروازهای فرودگاه خرم‌‌آباد می‌شد

در همین راستا دادستان کردستان از پلمپ تالاری که باعث لغو پرواز های خرم آباد شد، خبر داد.

دادستان  لرستان:  تالار مذکور در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی در داخل تالار باعث اخلال امنیتی در روند پرواز‌های این فرودگاه می‌شد.

علیرغم تذکرات داده شده به مدیر تالار و اخذ تعهد، متاسفانه نامبرده توجهی به تذکرات  نداشته، که نهایتا دستور پلمب تالار صادر شد. 

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • مردم از نزدیک شدن به رودخانه‌های دز و کارون اجتناب کنند
  • پویش سلامت دهان و دندان در لرستان اجرا می‌شود
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • اعزام زائر اولی ها به مشهد طی دهه کرامت در ورامین
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • عملکرد بالای ۵ تن محصول گندم در مزارع کارون
  • لغو پروازهای فرودگاه خرم آباد به دلیل تیراندازی در عروسی!
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • رسم نادرست تیراندازی در عروسی پرواز‌های یک استان را لغو کرد!