Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در نشست مشترک نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با استاندار، گفت: اعضای شورای تامین در تلاش هستند که بستر‌های امنیتی را به گونه‌ای فراهم کنند که همه زائران و مجاوران بارگاه منور امام رضا (ع) در امنیت کامل به سر ببرند و هیچ تهدید امنیتی متوجه استان نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: آسیب‌ها و تهدیدات امنیتی در خراسان رضوی احصا، و در کمیسیون‌های تخصصی بررسی شده است تا راهکار‌های مقابله با این تهدیدات مشخص و اجرایی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه برخی از جرایم خشن و نزاع‌ها در استان از بعد امنیتی افزایش یافته است، گفت: برای کنترل شرایط، برخورد با ارازل و اوباش در دستورکار قرار گرفته است و خوشخبتانه در دو ماهه اخیر شاهد کاهش چشمگیر نزاع‌های دست جمعی بوده ایم لذا مقرر شد برخورد با این افراد همچنان تداوم پیدا کند.
جعفری با اشاره به اقدامات انجام شده برای برقراری امنیت در هنگام برگزاری مسابقات فوتبال، افزود : خوشبختانه علی رغم همه نگرانی ها، امنیت مسابقات بسیار مهم به صورت کامل برقرار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی با بیان اینکه توسعه برنامه‌های اقتصادی، آموزشی و فرهنگی در نقطه صفر مرزی هم در دستورکار قرار دارد، گفت: حمایت از مرزنشینان بسیار اهمیت دارد که در صورت اجرایی شدن طرح‌های سرمایه گذاری، در حوزه معیشت مرزنشینان تحول جدی اتفاق خواهد افتاد.   انتهای پیام//ج.ر توسعه برنامه‌های اقتصادی، آموزشی و فرهنگی در نقطه صفر مرزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۳۳۲۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده در دیدارهای جداگانه خود از اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد گفت: نشست کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات افغانستان در آینده نزدیک به ریاست معاونان اقتصادی استانداری های مزبور با ساختاری متفاوت برگزار خواهد شد.

حسن نوری زاده افزود: این توافق حسب مذاکرات صورت گرفته و درخواست بخش خصوصی ۲ کشور در جریان ملاقات با اعضای هیات رئیسه اتاق مشترک ایران و افغانستان و سرکنسول افغانستان در مشهد مطرح شد و مورد توافق طرفین قرار گرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: در این دیدارها بر ضرورت رفع موانع و مشکلات موجود بر سر راه همکاریهای دو کشور ایران و افغانستان بویژه ضرورت توجه به تکمیل و بهسازی زیرساختهای مرزی و گمرکی تاکید شد.

نوری زاده ادامه داد: در این دیدارها آمادگی این استان برای حضور در عرصه های کشت فرا سرزمینی، انتقال انرژی، برگزاری دوره های آموزشی برای تربیت نیروهای ماهر و همکاریهای متقابل علمی در افغانستان بویژه هرات اعلام شد.

او گفت: در همین راستا مقرر شد در آینده نزدیک کمیته مشترک اقتصادی استان خراسان رضوی با ولایت هرات با ساختار عملیاتی تر و برنامه جامع کاربردی برای شروع اقدامات مهم و اساسی در حوزه های انتقال انرژی و آموزشهای فنی و حرفه ای، رفع موانع مرزی و همکاریهای مشترک برای ایجاد پارک علم و فناوری در هرات برگزار و موضوعات را پیگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رویکرد ما برای ارتقاء بهداشت روانی باید جامعه‌محور شود
  • شوک سیاسی جدید رخ ندهد، احتمال دارد دلار به دامنه ۵۰ هزار تومان برگردد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • اصفهان موفق‌ترین استان در اجرای مأموریت ساماندهی اتباع خارجی است
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند
  • تاکید معاون استاندار خراسان رضوی بر راه اندازی مرکز ملی داده‌های زیارت
  • معاون استاندار:استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند
  • معاون استاندار: استعداد‌های برتر ادبی وهنری سیستان وبلوچستان حمایت شوند